Up n00b ;-)

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
zeef
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 jul 2022, 21:46

Up n00b ;-)

Bericht door zeef » zo 31 jul 2022, 18:50

Hallo allemaal,

Nadat ik een paar weken een Skoda Citigo kon lenen als 2e auto was ik om. Er staat een BMW 330i uit 2019 voor de deur maar als het even kon dan reed ik met de Citigo. Vandaar na overleg met 'het gezag' in huis een mooie Up! Higline uit 2018 met 41k kilometer uitgezocht en sinds een paar dagen staat deze voor de deur. Ik verbaas me elke keer weer over de compleetheid van deze auto. Er zijn weinig dingen die ik mis. :)

Op de verlanglijst staan op de korte termijn upgrades van verlichting en telefoonhouder. Daarna een set extra velgen voor winterbanden en wellicht de audioinstallatie wat oppeppen. Wil graag Waze in portrait mode gebruiken. In een ander topic zag ik al de bestelnummers staan van de VW onderdelen voor portrait mode, maar misschien dat ik toch zelf wat ga knutselen met een magsafe adapter. De verlichting moet wel iets heller, als je BMW LED gewend bent is het even wennen.

Alles overziend tot nu toe zeer tevreden. Niet in de laatste plaats met alle informatie, tips & tricks van dit forum. Blij mee!

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Up n00b ;-)

Bericht door Up!grade TSI » zo 31 jul 2022, 23:59

zeef schreef:
zo 31 jul 2022, 18:50
Hallo allemaal,

Nadat ik een paar weken een Skoda Citigo kon lenen als 2e auto was ik om. Er staat een BMW 330i uit 2019 voor de deur maar als het even kon dan reed ik met de Citigo. Vandaar na overleg met 'het gezag' in huis een mooie Up! Higline uit 2018 met 41k kilometer uitgezocht en sinds een paar dagen staat deze voor de deur. Ik verbaas me elke keer weer over de compleetheid van deze auto. Er zijn weinig dingen die ik mis. :)

Op de verlanglijst staan op de korte termijn upgrades van verlichting en telefoonhouder. Daarna een set extra velgen voor winterbanden en wellicht de audioinstallatie wat oppeppen. Wil graag Waze in portrait mode gebruiken. In een ander topic zag ik al de bestelnummers staan van de VW onderdelen voor portrait mode, maar misschien dat ik toch zelf wat ga knutselen met een magsafe adapter. De verlichting moet wel iets heller, als je BMW LED gewend bent is het even wennen.

Alles overziend tot nu toe zeer tevreden. Niet in de laatste plaats met alle informatie, tips & tricks van dit forum. Blij mee!
Welkom Zeef, leuk om te lezen dat de Up jou kan bekoren. Wat voor motor heb je?
Heb je er ook een foto van? Misschien een idee om een -mijn auto- topic aan te maken?
Begrijp precies wat je bedoelt met de standaard verlichting, ik had hiervoor een Mini Cooper F56 met optionele LED's
Ik heb dat op mijn Up als volgt opgelost, misschien heb je er iets aan>>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php? ... 00#p111930
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

zeef
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 jul 2022, 21:46

Re: Up n00b ;-)

Bericht door zeef » ma 01 aug 2022, 10:41

Een Up! Highline 1.0 MPI 44kW / 60pk CHYA. Mag er van het gezag niet al teveel aan knutselen en als het even kan alleen originele/OEM onderdelen. :D Maar goed, de Highline is al best wel compleet.
Bijlagen
IMG_8607.jpeg

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Up n00b ;-)

Bericht door Up!grade TSI » ma 01 aug 2022, 12:04

zeef schreef:
ma 01 aug 2022, 10:41
Een Up! Highline 1.0 MPI 44kW / 60pk CHYA. Mag er van het gezag niet al teveel aan knutselen en als het even kan alleen originele/OEM onderdelen. :D Maar goed, de Highline is al best wel compleet.
Netjes, veel plezier ermee 👌🏻
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

iichel
Vagling liefhebber
Berichten: 311
Lid geworden op: za 26 feb 2022, 20:28

Re: Up n00b ;-)

Bericht door iichel » ma 01 aug 2022, 13:33

Leuke auto, wees er zuinig op
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.

Plaats reactie