Up! van Manick - DailyfortheDaily-

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Manick
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 01 okt 2021, 23:12

Up! van Manick - DailyfortheDaily-

Bericht door Manick » zo 10 apr 2022, 18:45

Hey mede Up! eigenaren

Eindelijke maar even een voorstel rondje doen, sinds augustus 2021 eigenaar van een Up! en nu pas voorstellen :shock: kan eigenlijk niet maar beter laat dan nooit!

About me,

Kevin, 30, woonachtig in NH. Automonteur van beroep.

Vanaf 2021 verhuisd en woon werk afstand werd wat meer dan voorheen, de huidige auto is niet super zuinig (later meer over) dus begon de zoek toch naar een kleine maar fijne auto voor erbij. Omdat ik dagelijks met auto's sleutel al een paar keer in een Up! gereden dus wist wel hoe en wat. Heel kort gekeken naar 1 van de andere 3 kleine wagens (Aygo/C1/107) maar interieur en rijden is gewoon zoveel beter met een Up! dat de keus snel was gemaakt.

Goed het is een 2012 Up! 44kw BM geworden. Ferrari rood van kleur :lol: . Ik had een paar eisen die graag wilde, Airco, Elektrische ramen, Navi/bluetooth audio en Cruise control.

Nou vond ik deze mooie rakker bij mij lokaal via MP. Particulier verkocht. Dealer onderhouden met 138K op de teller, het had de optie lijst die ik graag wilde mits CC (Maar dat is ook al opgelost) inmiddels staat er al 154K op en ik tuf er lekker mee door het land. Het verbruik waar ik voornamelijk de Up! voor kocht bevalt mij prima. Minimaal 1 op 20 met uitschieters naar 1 op 24 als ik goed mijn best doe. Dus ik ben blij man en beste aankoop van 2021 :lol:

Afbeelding

Zoals de titel leest, Daily for the Daily, wat is die Daily dan?

een 2004 MINI Cooper S R53. Sinds 2013 in bezit en eigenlijk mijn kleine gokart op wielen. Aan deze auto is genoeg aan gedaan zoals ie nu is. Motor, onderstel, uitlaat, interieur noem het maar op! Ook vaak te vinden op de bekende circuits in NL en DLD. Beetje uit de hand gelopen hobby, maar jah hobby's mogen geld kosten of niet?

Afbeelding

Afbeelding


Dan heb ik nog een uit de hand gelopen hobby. Een 2 wieler. Motor rijden is ook een favo bezigheid van mij, en als de 4 wielen stil staan dan rollen de 2 wielen maar.

Het is een 2017 Husqvarna 701 SuperMoto. Ook genoeg aan gedaan, uitlaat, quickshifter, optisch dingen veranderd

Afbeelding

Dat was mijn introductie rondje, de Up! blijft ook niet ''stock'' hij is inmiddels OEM+ al geworden :dance: maar daar ga ik mee verder in het andere topic so more to come!

oja ordinaire Insta spam (als het niet mag haal ik het weg let me know)
Te volgen op Insta
@ManickNL
@Hyper_Blue_S
geen acc voor Up! die blijft lekker lowkey maar her en der komt ie wel voorbij.

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Up! van Manick - DailyfortheDaily-

Bericht door Up!grade TSI » zo 10 apr 2022, 23:36

Welkom Kevin, leuk verhaal, mooi rood is niet lelijk.
Leuke andere speeltjes heb je ook👌🏻
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Up! van Manick - DailyfortheDaily-

Bericht door Tom Westendorp » ma 11 apr 2022, 06:00

Welkom! Gave Mini ook zeg! Plaatje!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Up! van Manick - DailyfortheDaily-

Bericht door damianw26 » do 14 apr 2022, 20:41

Wat een vette mini!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

iichel
Vagling liefhebber
Berichten: 311
Lid geworden op: za 26 feb 2022, 20:28

Re: Up! van Manick - DailyfortheDaily-

Bericht door iichel » do 14 apr 2022, 20:43

Van harte welkom
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.

Plaats reactie