Mijn eerste bolide

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Milan
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 25 mar 2022, 12:55

Mijn eerste bolide

Bericht door Milan » vr 25 mar 2022, 13:35

Dag dames en heren :D,

ik zit al een tijdje jullie op dit forum te bespieden zonder een account maar ik dacht laat ik zelf maar ook even een keer zelf een account aanmaken kan ik zelf ook eens wat vragen. Ik ben Milan en heb sinds kort men rijbewijs (6 maanden)en daarom een Volkswagen up Move up BM 2012 genomen om het in te leren. Ben blij dat ik achteraf geen aftrapte BMW heb gekocht omdat het eigenlijk een top wagentje is af en toe rij ik ook in mijn mams haar Audi A3 en je kunt veel zeggen maar ik vind mijn upje lekkerder rijden en ook nog eens stukken zuiniger en dat is wel fijn met de absurde prijs van dit moment ( ik rij ongeveer 1 op 19 ). Ook ben ik nog van plan om uiteindelijk wat aan mijn upje te laten doen bijvoorbeeld verlagingsveren en andere velgen maar dat komt nog wel. Natuurlijk heb ik nog een foto voor jullie van mijn wagentje ! :whistle:

IMG_3454.jpg

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mijn eerste bolide

Bericht door Up!grade TSI » za 26 mar 2022, 00:14

Welkom Milan, gefeliciteerd en verstandige keuze. De poes vind hem ook mooi zie ik :D
Veel plezier met je Up, groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Milan
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 25 mar 2022, 12:55

Re: Mijn eerste bolide

Bericht door Milan » za 26 mar 2022, 00:31

Up!grade TSI schreef:
za 26 mar 2022, 00:14
Welkom Milan, gefeliciteerd en verstandige keuze. De poes vind hem ook mooi zie ik :D
Veel plezier met je Up, groet Erik
Bedankt voor het welkom heten Erik!

Las net even je post door en wat een dingen heb je aan je zeer mooie auto gedaan joh, als je mij had gevraagd wat je allemaal kan doen aan een up dan was mijn lijst stukken korter. Had ook eerst een tijdje naar een TSI 90 PK versie te kijken omdat ze redelijk “goedkoop” zijn vergeleken met een GTI en ze kunnen van de 90 naar 140/150 dus veel potentie. Maar misschien voor in de toekomst als ik wat meer centen heb ;)

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Mijn eerste bolide

Bericht door Up!grade TSI » za 26 mar 2022, 00:42

Milan schreef:
za 26 mar 2022, 00:31
Up!grade TSI schreef:
za 26 mar 2022, 00:14
Welkom Milan, gefeliciteerd en verstandige keuze. De poes vind hem ook mooi zie ik :D
Veel plezier met je Up, groet Erik
Bedankt voor het welkom heten Erik!

Las net even je post door en wat een dingen heb je aan je zeer mooie auto gedaan joh, als je mij had gevraagd wat je allemaal kan doen aan een up dan was mijn lijst stukken korter. Had ook eerst een tijdje naar een TSI 90 PK versie te kijken omdat ze redelijk “goedkoop” zijn vergeleken met een GTI en ze kunnen van de 90 naar 140/150 dus veel potentie. Maar misschien voor in de toekomst als ik wat meer centen heb ;)
Thanks voor het compliment 8-), veel van de aanpassingen zijn door de vorige eigenaar gedaan, ik ben ermee doorgegaan :D
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Milan
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 25 mar 2022, 12:55

Re: Mijn eerste bolide

Bericht door Milan » za 26 mar 2022, 00:50

Up!grade TSI schreef:
za 26 mar 2022, 00:42
Milan schreef:
za 26 mar 2022, 00:31
Up!grade TSI schreef:
za 26 mar 2022, 00:14
Welkom Milan, gefeliciteerd en verstandige keuze. De poes vind hem ook mooi zie ik :D
Veel plezier met je Up, groet Erik
Bedankt voor het welkom heten Erik!

Las net even je post door en wat een dingen heb je aan je zeer mooie auto gedaan joh, als je mij had gevraagd wat je allemaal kan doen aan een up dan was mijn lijst stukken korter. Had ook eerst een tijdje naar een TSI 90 PK versie te kijken omdat ze redelijk “goedkoop” zijn vergeleken met een GTI en ze kunnen van de 90 naar 140/150 dus veel potentie. Maar misschien voor in de toekomst als ik wat meer centen heb ;)
Thanks voor het compliment 8-), veel van de aanpassingen zijn door de vorige eigenaar gedaan, ik ben ermee doorgegaan :D
Compliment compliment… is gewoon een feit :)

Jij had iets van “the mission wasn’t over yet “

had net dit berichtje ook al gestuurd maar ging even wat fout :/

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn eerste bolide

Bericht door Tom Westendorp » za 26 mar 2022, 08:07

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Milan
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 25 mar 2022, 12:55

Re: Mijn eerste bolide

Bericht door Milan » za 26 mar 2022, 12:00

Tom Westendorp schreef:
za 26 mar 2022, 08:07
Welkom!
Bedankt Kerel ! :D

Plaats reactie