Een tevreden Up-rijder

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
jappoe
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 aug 2021, 15:22

Een tevreden Up-rijder

Bericht door jappoe » do 26 aug 2021, 13:34

Zoekend naar wat informatie kwam ik op dit forum terecht en heb me maar meteen geregistreerd. Ik ben Henk en wij kochten 5 jaar geleden een Up van 2015. Zeker niet mijn eerste auto. Dat was een Simca 1000, bijna 50 jaar geleden. Daarna diverse Golfjes gehad en een Passaat en na verkoop van tijd stonden er 2 auto’s voor de deur, er was een oude kever bijgekomen. De Passaat raakte (na 17 jaar trouwe dienst) totalloss. Daar kwam een Volvo 240 voor in de plaats en daarna nog een 940 en een V 50. De kever was inmiddels weer verkocht. Het pensioen kwam eraan. We hadden zo’n grote bak niet meer nodig en het inkomen liep iets terug. Een auto met iets minder vaste lasten zou wel welkom zijn. Bij de VW-dealer langs gegaan en zagen de Up. Na een proefrit waren we meteen verkocht. Wat een fijne complete auto. Handing in de stad, maar doet op de snelweg nauwelijks onder voor de grotere wagens die we gehad hadden. Ook zeer zuinig t.o. v. die grote bakken. We zijn er heel erg tevreden over. O ja, dan de informatie die ik zocht. Ik had nooit een update gedaan van de kaarten van de navigatie en vond dat wel eens tijd worden. Helaas las ik dat die kaarten niet meer te downloaden zijn. Jammer, het maakt een erg complete auto iets minder Een foto heb ik niet geplaatst. Het is maar gewoon een standaard zwarte uitvoering. We noemen :whistle: de auto “Droppie”

gr Henk

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Een tevreden Up-rijder

Bericht door Up!grade TSI » do 26 aug 2021, 16:44

Welkom Henk, groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
BlackEdition
Vagling liefhebber
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 mar 2021, 17:52
Locatie: Hoogezand

Re: Een tevreden Up-rijder

Bericht door BlackEdition » zo 29 aug 2021, 10:31

Welkom!
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) -- 💪🏻

Plaats reactie