Frank’s witte Up TSI

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Frank_up_tsi
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 jun 2020, 19:12

Frank’s witte Up TSI

Bericht door Frank_up_tsi » ma 06 jul 2020, 12:51

Hallo allemaal,

Ik ben hier nu een weekje aan het rondkijken dus ik zal me maar eens voorstellen.

Ik ben Frank 31 jaar uit Wierden overijssel. In het verleden meerdere snelle auto’s gehad (allemaal Vag) :)

Vorig jaar kreeg mijn vriendin een lease E-golf en zochten we dus naar een compact en zuinig autotje voor mij (woon-werk 6 km). Na een poos zoeken naar de juiste up (Tsi) een mooie gevonden bij ons in het dorp uitgerekend :)

Inmiddels een aantal dingen verandert:

- vagtechniek stage 1
- forge Cai
- 16 inch traingle velgen
- apex verlagingsveren

Nog te doen:

- forge blow off
- fox rvs catback ( miltek 6-8 weken levertijd duurde me te lang)
- gti spoiler
- misschien nog een downpipe en stage 2 tuning ( weet niet of er nog veel te halen is en of het allemaal een beetje heel blijft dan)

Foto’s ga ik vanavond even proberen te posten :)

Mvg Frank

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Frank’s witte Up TSI

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 jul 2020, 18:16

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Frank’s witte Up TSI

Bericht door damianw26 » ma 06 jul 2020, 20:21

Welkom! Leuke mods. Zelf ook naar stage 2 geïnformeerd bij vagtechniek. Maar 1500 euro voor sportkat, downpipe en opnieuw chippen is het niet waard voor mij voor enkele pk’s winst tov stage 1.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Frank_up_tsi
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 jun 2020, 19:12

Re: Frank’s witte Up TSI

Bericht door Frank_up_tsi » zo 23 apr 2023, 20:54

Beetje een late reactie van mijn kant haha, ik heb mijn up tsi 1,5 jaar geleden verkocht.. een poosje in een 2019 polo rondgereden maar kon niet wennen aan de grote logge (trage) auto.. afgelopen najaar toch weer uitgekomen bij een Up!. In dit geval een witte GTI met alle opties behalve pano dak.

Introductie volgt nog.

Plaats reactie