Nieuwe VW UP! user

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Thunderflash
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 jun 2020, 09:41

Nieuwe VW UP! user

Bericht door Thunderflash » ma 08 jun 2020, 10:11

Hallo VAGlingen,

Ik ben nieuw op dit forum. Na 4 jaar lang als 3e auto een Mazda MX-5 cabrio te hebben gereden wird het tijd voor wat anders. Het was niet de bedoeling weer een 3e auto aan te schaffen, helaas bleek dit van korte duur. :o
Ondanks dat we een MX-5 hebben gereden zijn wij thuis echte VAG addicts. Zoals in mijn onderschrift te lezen valt hebben we ook nog 2 Audi's. In het verleden heb ik gereden in een VW Golf 1, Vw Golf 2, VW Golf 3, Audi 80 Avant, VW Passat 3B en een VW Passat 3C. Eind deze week is de oprit weer volledig VAG ingericht.
Afgelopen zaterdag mogen we ons eigenaar Noemen van een witte VW UP!, Move UP!. Bouwjaar van de auto is 2016 met een kilometerstand van 21.000km. Voordat we tot aanschaf zijn overgegaan heb ik al wat zitten lezen op dit forum om te zien waar ik op diende te letten bij aankoop van een UP!. Nu wachten tot a.s. vrijdag, dan kunnen we de auto ophalen. :dance:
Plannen om de auto naar onze wensen aan te passen zijn er al. Ik wil de ramen achterin laten blinderen en ik zit eraan te denken om het dak zwart te laten wrappen.
Bijlagen
IMG_6828.JPG
Turbolag is that small gap in time when your opponent thinks he's gonna win.

Audi A4 Avant S-Line, 2.0 Tdi, 190pk, Mondscheinblau
Audi A1 Sportback Pro Line S, 1.2 TFSI, 86pk
VW UP!, Move UP!, 60pk

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Nieuwe VW UP! user

Bericht door damianw26 » ma 08 jun 2020, 16:44

Welkom, hopelijk valt de up niet tegen na een leuke mx5 als 3e auto. Vanwaar de overstap eigenlijk?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Thunderflash
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 jun 2020, 09:41

Re: Nieuwe VW UP! user

Bericht door Thunderflash » di 09 jun 2020, 06:28

damianw26 schreef:
ma 08 jun 2020, 16:44
Welkom, hopelijk valt de up niet tegen na een leuke mx5 als 3e auto. Vanwaar de overstap eigenlijk?
Er zaten behoorlijke kosten aan te komen om de MX-5 op de weg te houden. Daarnaast wonen we in een regio waar je met het OV slecht op je bestemming kunt aankomen, in het bijzonder buiten de spitsuren en weekenden. Aangezien we allemaal thuis onregelmatig werken, vrouw, kinderen en ik dan is een 3e auto helaas noodzaak.
Turbolag is that small gap in time when your opponent thinks he's gonna win.

Audi A4 Avant S-Line, 2.0 Tdi, 190pk, Mondscheinblau
Audi A1 Sportback Pro Line S, 1.2 TFSI, 86pk
VW UP!, Move UP!, 60pk

Plaats reactie