Mezelf voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Mezelf
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 dec 2019, 12:58

Mezelf voorstellen

Bericht door Mezelf » za 21 dec 2019, 21:35

Vandaag ook maar eens geregistreerd als toekomstige Citigo e iv rijder. Hopelijk mag dat (ik ben nog geen citigoforum tegen gekomen).

Ik ben dus Mezelf (Desmond), getrouwd en 2 kinderen, woon in het midden van land en heb een leeftijd die midlife crisis roept. Dus wat doe je dan: je gaat een electrische “boodschappenwagen” rijden om het woonwerk-verkeer (160-170 km p.d.) mee af te leggen. 8-) Op dit moment ben ik nog een steeds ontevredener OV-forens. De treinen worden steeds kleiner lijkt wel, ik neem de eerste richting Amsterdam en die is zelfs 1e klas ongemakkelijk vol aan het worden.

Het private lease aanbod van de citogo e iv bij introductie was zo gunstig dat ik over de streep ben getrokken en dus binnenkort aanschuif in de file (eigenlijk alleen bij het naar huis gaan zal ik daar last van hebben denk ik). De huidige planning is dat de citigo in april geleverd gaat worden. Nog even geduld dus.

Benieuwd wat ik ga tegenkomen op dit forum!
Desmond

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door jaappie » zo 22 dec 2019, 15:32

Welkom!

Welke kleur heb je besteld?

Davester
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 nov 2019, 21:44

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Davester » zo 22 dec 2019, 17:13

Welkom!

Gebruikersavatar
Wilocat
Vagling liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 18:12
Locatie: Almelo

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Wilocat » ma 23 dec 2019, 13:59

Welkom
Afbeelding
Afbeelding
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden

Mezelf
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 dec 2019, 12:58

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Mezelf » ma 23 dec 2019, 19:39

Dank!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » di 31 dec 2019, 09:53

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Mezelf
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 dec 2019, 12:58

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Mezelf » za 04 jul 2020, 14:25

De Citigo eIV (blauwe Style) is na 7 maanden (plus 2 dagen) eindelijk geleverd en wat een fijn karretje is het! Tot nu toe zuiniger dan de WLPT, zelfs als je grotendeels snelweg rijdt. De weersomstandigheden en verlaagde maximumsnelheid overdag zal daar vast een grote rol in spelen. Het comfort is ook prima en lekker stabiel weggedrag. Natuurlijk is het weg racen bij het stoplicht ook leuk ;) . Het enige nadeel vind ik dat het stuur snel het zicht op de bovenkant van de snelheidsmeter wegneemt.
Moet nog even uitvogelen hoe ik hier een foto plaats, die houden jullie nog tegoed.

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Gert » za 04 jul 2020, 17:56

Welkom! Eindelijk nog een 2020 vagling rijder erbij. Er zitten er nog veel meer op dit forum: https://www.goingelectric.de/forum/viewforum.php?f=50
Je kunt daar o.a. goed zien dat je niet mag mopperen met je 7 maanden levertijd. Mijn levertijd was 2 weken (voorraadmodel) en dat is wel zo prettig.

Ik geniet trouwens ook zeer van mijn e-vagling. Jij rijdt tenminste nog fatsoenlijke afstanden maar mijn km's zijn voor meer dan de helft hele kleine ritjes. Bij een benzine vagling merk je dat dat helemaal niet goed is voor het beestje, vooral in de winter. De e-vagling is net als een scheerapparaat: geen centje pijn met korte ritten ;)

Ik weet natuurlijk niet hoe lang jij bent maar ik kan een prima zithoogte van de in hoogte verstelbare stoel vinden met de bovenkant vanhet in hoogte verstelbare stuur precies boven de bovenste klok. Resultaat: mijn kop ziet wat hij moet en wil zien. En ik kan prima "one pedal driven".
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Emiel25
Vagling liefhebber
Berichten: 322
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 19:30

Re: Mezelf voorstellen

Bericht door Emiel25 » za 04 jul 2020, 18:29

Welkom!
Up! GTI / Red & Black

Plaats reactie