Eindelijk een introductie!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
sNbk79
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 17 okt 2019, 21:26

Eindelijk een introductie!

Bericht door sNbk79 » za 30 nov 2019, 17:41

Ik lees hier samen met mijn oude Upje alweer een tijdje mee, maar nooit de moeite genomen om een account aan te maken.
Inmiddels is het zover dat ik mijn tweede (nieuwe) Up in ontvangst heb mogen nemen en leek het me toch mooi om mij eens voor te stellen.

Mijn oude Up was een Take Up! uit 2012 en was een klein beetje karig in de opties. Ik heb er wel altijd veel zorg voor gedragen en 4 plezierige jaren mee gehad! De enige dingen die ik aan deze Up gewijzigd heb waren de getinte ruiten achter (d.m.v. Privacy shades) en de velgen. Helaas was cruisecontrol in laten bouwen op dit model vrij duur en geen slimme investering.
IMG_20191119_162328 no plate.png
Toch bleef het een beetje kriebelen en bleef ik tegen bepaalde ongemakjes aanlopen die het 2012 model had en opgelost waren vanaf 2016. Dus na flink door te sparen ben ik uiteindelijk naar de dealer gegaan om een nieuwe uit te kiezen. Deze keer moest het natuurlijk van alle gemakken voorzien zijn. Zo heeft hij o.a. cruisecontrol, climatronic, achteruitrij camera etc.

Helaas krijg je bij een Move Up! geen lichtmetalen velgen, dus daar moest nog iets op verzonnen worden. Tot ik bij het Colour pakket: Hot Orange uit kwam. Toen mijn oog hier op viel raakte ik een klein beetje verliefd op de kleur, ondanks dat ik de kleur alleen maar in de catalogus had gezien. In de praktijk is het een heel interesante kleur die bij elke lichtinval er weer anders uit ziet, de ene keer ziet het er uit als een roestig kleurtje, maar in de felle zon kleurt hij heel mooi oranje.

Al met al ben ik ontzettend trots op mij aankoop en wil hem graag hier met jullie delen!
P1000449 no plate.png
Bijlagen
P1000449 no plate.png

Gebruikersavatar
Wilocat
Vagling liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: za 23 mar 2019, 18:12
Locatie: Almelo

Re: Eindelijk een introductie!

Bericht door Wilocat » ma 02 dec 2019, 22:40

Welkom, leuk accent rode spiegelkast met bijpassende velgen
Afbeelding
Afbeelding
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden

Ryanh
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: di 21 aug 2018, 20:40
Locatie: Noord-Holland-Noord

Re: Eindelijk een introductie!

Bericht door Ryanh » wo 04 dec 2019, 20:47

Welkom. En erg leuk die rode spiegelkappen

Plaats reactie