Sinds drie weken ben ik in het bezit van een Seat Mii ecomotive Chic, met wel 60PK (foto's volgen asap)
Autootje is van 2013, heeft 22.000km gelopen en is uitgerust met het Garmin Navi-schermpje.
Voorheen 3 jaar een C1 gereden uit 2009 waar op zich niets mis mee was, maar na 100.000km werd het tijd voor wat nieuws. En wát een verschil!!!!!!! Wie twijfelt tussen de driepoot van de Aygo, C1 en 107, raad ik écht serieus aan om ook eens te proefrijden in een Mii, Up en Citygo.
De Mii wordt gebruikt als tweede auto, onze gezinsauto is een Ford S-Max 2.0 Titanium.
Dankzij dit forum heb ik de Mii op 3 punten een klein beetje gepimpt.
Ik vind het gewoon leuk om de auto ietsjes te 'modden' naar eigen smaak.
- mistlampen vervangen voor LEDS
- kentekenverlichting vervangen voor LED
- Binnenverlichting vervangen voor een W8-unit.
Waarschijnlijk zal ik nog wel her-en-der wat aanpassingen doen. (wrappen van het dak?)
Van alle aanpassingen zal ik wat 'posten'.
Greetz
Rene
Hallo Forum en leden
Re: Hallo Forum en leden
Welkom!
veel plezier met de up!
veel plezier met de up!
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom, een goede keuze!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Welkom Rene !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Ik heb zelf ook een flink aantal kilometers gestuurd in een Aygo en vond de Up! Ook een mega vooruitgang.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hi Rene! Veel plezier met je nieuwe mii, en welkom op het forum! De vaglingen zijn ook wat mij betreft een stuk beter van de franse concurenten. Je hebt wat mij betreft een goede keuze gemaakt!
Look Up!/mii/citigo.
RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG
RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG