Voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
JoAnKo
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 20:51

Voorstellen

Bericht door JoAnKo » za 04 okt 2014, 21:05

Hallo,

Ik ben JoAnKo, nieuw lid hier op het VW Up! forum en trotse eigenaar van een prachtige Volkswagen Up!. Ik rij al meer dan twee jaar een Up!, heb in de eerste week na de introductie op de Nederlandse markt een High Up! gekocht. Heb hier zo'n twee jaar mee gereden waarna ik deze heb ingeruild voor een nieuwe High Up!, dit keer nóg luxer uitgevoerd als de vorige (kreeg een leuk aanbod van mijn dealer om de 'oude' in te ruilen voor weer een nieuwe).

Ben op zoek naar wat leuke features (etc.) om mijn Uppie wat specialer te maken dan de rest van wat er in Nederland rond rijdt en hoop hier op dit forum wat inspiratie op te kunnen doen (ik heb al genoeg ideetjes hoor, daar niet van...)! :whistle:

Hoop hier een leuke tijd op dit forum tegemoet te gaan en ervaringen enzo uit te kunnen wisselen met iedereen! Wat foto's volgen binnenkort.

Gr. JoAnKo.
V O L K S W A G E N

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Voorstellen

Bericht door RobertJ » zo 05 okt 2014, 00:57

Welkom! Goed te zien dat veel mensen al aan een tweede up zitten, dat geeft aan dat de auto goed bevalt! (Of total loss was :P)

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Voorstellen

Bericht door MauriceR. » zo 05 okt 2014, 07:16

RobertJ schreef:Welkom! Goed te zien dat veel mensen al aan een tweede up zitten, dat geeft aan dat de auto goed bevalt! (Of total loss was :P)
^^^dit!^^^

M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » zo 05 okt 2014, 09:55

Welkom! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie