Robert stelt zich even voor
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Robert stelt zich even voor
Hallo,
Mijn naam is Robert.
Na 5 Smartjes gehad te hebben, ben ik op zoek gegaan naar een auto die ook speels is en waar je ook af en toe met meer dan 2 personen in kan.
Na dat ik bij een dealer was geweest om naar een up te kijken, heb ik afgelopen maandag mijn nieuwe up besteld.
Het is een 3 deurs Groove Up geworden in de kleur Dark Silver, met een aantal leuke opties.
- Fender sound system
- 16" Ypsilon velgen
- Panorama schuif kanteldak
- Decorinleg "Dark Silver"
Nu nog even 2 maanden wachten voordat hij afgeleverd wordt, maar tot die tijd hoop ik nuttige info te krijgen via dit forum
Mijn naam is Robert.
Na 5 Smartjes gehad te hebben, ben ik op zoek gegaan naar een auto die ook speels is en waar je ook af en toe met meer dan 2 personen in kan.
Na dat ik bij een dealer was geweest om naar een up te kijken, heb ik afgelopen maandag mijn nieuwe up besteld.
Het is een 3 deurs Groove Up geworden in de kleur Dark Silver, met een aantal leuke opties.
- Fender sound system
- 16" Ypsilon velgen
- Panorama schuif kanteldak
- Decorinleg "Dark Silver"
Nu nog even 2 maanden wachten voordat hij afgeleverd wordt, maar tot die tijd hoop ik nuttige info te krijgen via dit forum
Laatst gewijzigd door Robert_High_Up op ma 11 aug 2014, 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Drark Silver Groove Up!, Ypsilon Velgen, Panorama Schuif / Kanteldak, Executive pakket
Re: Robert stelt zich even voor
Welkom Robert,
Nog even geduld dus. Wachten op je nieuwe auto is ook leuk hoor!
Welke kleur heb je en is het een 3 of een 5 drs. Goede keuze om het panoramadak te kiezen, bevalt ons heel goed.
Nog even geduld dus. Wachten op je nieuwe auto is ook leuk hoor!
Welke kleur heb je en is het een 3 of een 5 drs. Goede keuze om het panoramadak te kiezen, bevalt ons heel goed.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Het wordt de Dark Silver uitvoering in 3 deurs uitvoering.
Drark Silver Groove Up!, Ypsilon Velgen, Panorama Schuif / Kanteldak, Executive pakket
Welkom Robert!
En er staat heel wat nuttige info hier op het forum!
Mooie keuze, succes met wachten en ik ben benieuwd wat je ervan vindt...
En er staat heel wat nuttige info hier op het forum!
Mooie keuze, succes met wachten en ik ben benieuwd wat je ervan vindt...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Spannend dat wachten. Zelf heb ik ook een Groove Up besteld in de kleur hot orange en ook een panoramadak. De mijne krijgt 5 deuren omdat ik dat qua instap achterin makkelijker vind. Inderdaad is hier veel info over de Up te vinden en ik heb me inmiddels al aardig ingelezen hier. Ik weet niet hoelang jij moet wachten maar ik heb de mijne 30 juni besteld en krijg hem rond de 2de week van september. Succes met het wachten en tot die tijd lekker lezen hier.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Ik heb mijn groove up op 4 aug besteld, en volgens de dealer is hij er op ongeveer 15 oktober.
Nog even wachten, maar dat is ook wel weer leuk.
Jij ook alvast veel plezier met je upie
Nog even wachten, maar dat is ook wel weer leuk.
Jij ook alvast veel plezier met je upie
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Morgen is het zo ver, dan ga ik mijn "dark silver" groove up ophalen.
Welkom en alvast veel rijplezier gewenst! 5 smartjes? Allemaal de motor kapot gereden of was je er gewoon fan van?
Heel veel plezier ermee!!! En veel veilige kilometers
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Nee niet de motor kapot gereden.RobertJ schreef:Welkom en alvast veel rijplezier gewenst! 5 smartjes? Allemaal de motor kapot gereden of was je er gewoon fan van?
Gewoon een smart fan, en dan nu over gestapt naar de Up!
En na de eerste kilometers, helemaal verkocht, heerlijke auto.
Ik heb m'n Up afgelopen zaterdag opgehaald en nu na bijna 800 km gereden te hebben dezelfde conclusie: wat een fijn autootje. Vooral op de snelweg stabiel en stil. Een heel verschil met m'n oude C1.
Veel rijplezier en veilige km's gewenst in je uppie
Groeten, Jan.
Veel rijplezier en veilige km's gewenst in je uppie
Groeten, Jan.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Hier een foto van mijn nieuwe aanwinst
Ziet er erg goed uit! Die velgen passen super bij die kleur.
Inderdaad zeer fraai. Wat wordt het mooi op de weg met al die Groove Up's.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heel mooi!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Pressies goed, die velgen die kleur en vooral die stoelen!
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Mooi combi met die velgen zeg. Veel plezier met je aanwinst!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat voor Smart's heb je eigenlijk gereden? Daar ben ik best benieuwd naar.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Mijn allereerste smart was een cabrio uit 2000. Het model met het wel bekende slechte 600cc turbo blokje.
Daarna heb ik in 2007 een nieuwe "Edition Limited One" gekocht. Deze heb ik toen voor een heel erg mooi bedrag bij de dealer in kunnen ruilen voor een "Edition High Style".
Na deze ben ik over gestapt op een Smart Roadster Coupe brabus Edition met ruim 100 pk.
Dit was een auto met een geweldige wegligging en rij eigenschappen.
Helaas was deze auto (zoals veel roadster) lek. Waardoor rijden zonder airco gewoon weg bijna niet meer mogelijk was.
Deze heb ik toen in kunnen ruilen voor een "Edition Lightshine". Waar ik de laatste 2 jaar met onwijs veel plezier in heb gereden. Zo ook de toertjes die via het smartforum werden georganiseerd.
Maar ja dan komt er een vriendin en is een auto met iets meer zit plaatsen toch wel heel erg makkelijk.
Dan ga je eens kijken wat er zoal is op dat vlak, en toen kwam ik al snel op de up uit.
En ik moet zeggen het is een fantastische auto om in te rijden. Comfortabel, rijd rustig, luxe.
Ik hoop dan ook heel veel funky en veilige kilometers te gaan rijden.
Daarna heb ik in 2007 een nieuwe "Edition Limited One" gekocht. Deze heb ik toen voor een heel erg mooi bedrag bij de dealer in kunnen ruilen voor een "Edition High Style".
Na deze ben ik over gestapt op een Smart Roadster Coupe brabus Edition met ruim 100 pk.
Dit was een auto met een geweldige wegligging en rij eigenschappen.
Helaas was deze auto (zoals veel roadster) lek. Waardoor rijden zonder airco gewoon weg bijna niet meer mogelijk was.
Deze heb ik toen in kunnen ruilen voor een "Edition Lightshine". Waar ik de laatste 2 jaar met onwijs veel plezier in heb gereden. Zo ook de toertjes die via het smartforum werden georganiseerd.
Maar ja dan komt er een vriendin en is een auto met iets meer zit plaatsen toch wel heel erg makkelijk.
Dan ga je eens kijken wat er zoal is op dat vlak, en toen kwam ik al snel op de up uit.
En ik moet zeggen het is een fantastische auto om in te rijden. Comfortabel, rijd rustig, luxe.
Ik hoop dan ook heel veel funky en veilige kilometers te gaan rijden.