Stofzuiger7
-
- Forum newbie
Stofzuiger7
Hallo allemaal,
Ik ben Zelko 20 jaar! en gek op de Up!
Ik heb in januari te horen gekregen dat ik de nieuwe Up! had gewonnen met het Volkswagen Dobbalspel op Facebook, en nu is hij er bijna...
van de week nog contact gehad met PON en vertelde mij dat het nog ongeveer 2 weken duurde..
dus kan niet wachten om lekker te gaan rond scheuren in me nieuwe bakkie!! Dit wordt mijn eerste autootje.. en denk dat ik hier heel veel plezier van ga hebben!!
Ik krijg de volgende Up!:
- Volkswagen Move Up! 60pk 3-deurs
- Kleur Candy White
- Executive pakket
- Winterpakket (Voor eigen rekening)
- Bekleding Antraciet stof
Groetjes,
Zelko
Ik ben Zelko 20 jaar! en gek op de Up!
Ik heb in januari te horen gekregen dat ik de nieuwe Up! had gewonnen met het Volkswagen Dobbalspel op Facebook, en nu is hij er bijna...
van de week nog contact gehad met PON en vertelde mij dat het nog ongeveer 2 weken duurde..
dus kan niet wachten om lekker te gaan rond scheuren in me nieuwe bakkie!! Dit wordt mijn eerste autootje.. en denk dat ik hier heel veel plezier van ga hebben!!
Ik krijg de volgende Up!:
- Volkswagen Move Up! 60pk 3-deurs
- Kleur Candy White
- Executive pakket
- Winterpakket (Voor eigen rekening)
- Bekleding Antraciet stof
Groetjes,
Zelko
Re: Stofzuiger7
Gaaf zeg! Gefeliciteerd en alvast veel plezier ermee!
Welkom Zelko ! Inderdaad gaaf om zo aan je Up! te komen. Ik wist niet van die actie op FB.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Kijk dat zijn nog eens prijzen! Proficiat.
Welkom , dat is ff mazzel hebben wel erg gaaf hoor ! het is je gegund
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Welkom
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuk man! welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Lekker hoor een auto winnen,....dat wil ik ook wel .....maaruh gefeliciteerd , en oja welkom op het forum
Bryan
Bryan
-
- Forum newbie
Net gehoord dat het langer gaat duren moeten nog wat dingen aangedaan worden!! :S dus waarschijnlijk nog 2 weken wachten #Balen
Welkom Stofzuiger7! Nog even wachten dus, maar hij is het waard hoor!
Ben intussen benieuwd waarom je Stofzuiger7 heet. Was de naam Stofzuiger1 al door iemand anders geclaimd?
Ben intussen benieuwd waarom je Stofzuiger7 heet. Was de naam Stofzuiger1 al door iemand anders geclaimd?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik had ook meegedaan aan die actie
dus jij bent de gelukkige geworden! haha veel plezier ermee, moet wel heel lekker voelen om een auto te winnen!
dus jij bent de gelukkige geworden! haha veel plezier ermee, moet wel heel lekker voelen om een auto te winnen!
Haha dat vroeg ik me ook al af, vanwaar die naam, stofzuiger7, dat verzin je toch niet zomaar of werk je bij Nilfiskup! schreef:Welkom Stofzuiger7! Nog even wachten dus, maar hij is het waard hoor!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
Bijnaam is Stofzuiger en 7 is geluksgetal.. en kon ergens anders een keer geen Stofzuiger gebruiken dus kwam er een 7 achter.up! schreef:Welkom Stofzuiger7! Nog even wachten dus, maar hij is het waard hoor!
sindsdien deze naam!
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Haha lol, groeten van de Paashaas25
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
De 25e paashaas? Of 25 jaar oude paashaas?Paashaas25 schreef:Haha lol, groeten van de Paashaas25
Pasen is wel al voorbij
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Haha Ik ben van de 4e generatie paashasen
Paashaas als nickname en daarna een keer een getal moeten kiezen (denk toen mijn vriendin 25 was ).
Paashaas als nickname en daarna een keer een getal moeten kiezen (denk toen mijn vriendin 25 was ).
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!