Hallo enthousiaste Up! rijders!
Mijn naam is Robbert en ik heb afgelopen weekend een Black Up! besteld. Voor mij een behoorlijk stap omdat ik er een Golf V GTI en een Golf 1 cabrio op inruil. Een panoramadak in de Up! mocht dan ook niet ontbreken.
Ik heb vorige week een stukje erin gereden en ik heb de stap genomen er 1 te kopen. Nu is het een kwestie van wachten tot week 30! Pffff.. Ik heb er nu al moeite mee! Ik kan niet wachten om in dat zwarte kartje te stappen en 1 op 22 te rijden
Maar goed, jullie hebben er in ieder geval een enthousiaste toekomstige Up! rijder bij.
Groeten,
Robbert
Hieronder de auto's die ik achter ga laten
Nog even geduld hebben.. Maar alvast aangemeld!
Nog even geduld hebben.. Maar alvast aangemeld!
Laatst gewijzigd door Rdrenth op do 20 jun 2013, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorlopig: Golf V GTI & GOLF cabrio '90 --> VW Up! Black / Panoramadak / Drive pakket / Middenarmsteun
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Re: Nog even geduld hebben.. Maar alvast aangemeld!
Welkom Robbert, ook ik een Golf GTi ingeruild. Maar ook nog eens de cabrio erbij, dat moet wel hard zijn voor je geweest zijn om dat te beslissen. In ieder geval heel veel geluk met je nieuwe Black Up! en het geeft niets als je wat foto's post van je nieuwe trots, als hij er is.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Robbert!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Vinniepilon
- Donateur member