Hallo Up-liefhebbers,
Ik ben Stephanie 27 jaar. Mijn UP! is besteld en wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Het is een Move Up! Kan niet wachten tot ik hem heb.
Groetjes,
Stephanie
Ik kom mij even voorstellen
-
- Vagling liefhebber
Re: Ik kom mij even voorstellen
Welkom op het forum
Welkom en veel plezier hier!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Stephanie, veel plezier hier!
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Welkom bij de club! Veel voorpret!!
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
Hoi Stephanie. Gefeliciteerd met je aankoop! Zo te horen heb je een voorraad auto gekocht. Dan kun je lekker snel rijden!
Veel plezier!
Raymond
Veel plezier!
Raymond
High up, 1.0 60pk BM, Black pearl, panoramadak, maps and more, executive pakket, drive pakket, bekleding beige-grijs-bruin
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom bij de up-club, Stephanie! Laat de foto's maar doorkomen als je je up! hebt
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen