Even voorstellen Corne010..

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Even voorstellen Corne010..

Bericht door Corne010 » zo 28 okt 2012, 18:07

Hoi Allemaal, Corne hier uit - je had het al geraden- regio Rotterdam, Capelle ad IJssel om precies te zijn. Nog niet in het bezit van een UP maar dat gaat niet lang meer duren zoals het eruit ziet. Vandaar mijn aanmelding.. Ik was jaren geleden al geinteresseerd geraakt in die prototypes UP, ze zijn uiteindelijk geheel anders geworden maar toch vind ik ze geslaagd! Ik ben nu in het bezit van een Ford Focus, nieuw gekocht in 2000 dus nu 12 jaar oud. Altijd een superwagen geweest en hij mankeert nog (steeds) niets maar: je wilt wel eens wat anders nietwaar.. Ik ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort voor de White UP! Als het zover is laat ik weer van mij horen, voor nu lees ik me suf hier voor info! Groeten van Corne.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door TV_UP! » zo 28 okt 2012, 19:12

welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door LegacySystem » zo 28 okt 2012, 19:38

Welkom......post nog maar even wat het uiteindelijk geworden is. Natuurlijk met enkele foto's!!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door jUPiter » do 01 nov 2012, 22:19

Welkom Corne
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

GraafHenk
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 29 okt 2012, 20:44

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door GraafHenk » zo 04 nov 2012, 18:20

Corne, onze UP! is binnen, wel wennen met dit soort automaat, hij schakeld alsof het met de hand gebeurt, kost iets snelheid maar je kan hem ook helpen door zelf te schakelen... dus gewoon even wennen komt goed! mijn vrouw vindt het helemaal goed !! we nu al zeer tevreden!, maar we hebben hem nu 2 dagen dus moeten nog wel even wat km's maken !!
Groet Henk.

Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door Corne010 » do 08 nov 2012, 16:34

YES! Eindelijk de knoop doorgehakt na vrijdag met een 4deurs automaat te hebben proefgereden: we zijn net terug van de VW dealer.. We hebben een Candy White MOVE UP, vier deuren, automaat, Executive pakket, decorinleg Black Pearl.. Op voorraad dus we hebben 'm volgende week vrijdag! (Kon eerder maar dan zijn we vrij) :D

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door Pop Up! » za 10 nov 2012, 20:29

Gefeliciteerd! En nog maar een paar nachtjes slapen ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Even voorstellen Corne010..

Bericht door Corne010 » ma 26 nov 2012, 14:10

Het verhaal van Corne over zijn boek is hier terug te vinden: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=1315 Dat is beter voor de overzichtelijkheid van het forum. Succes met de verkoop Corne! :)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door Tom Westendorp » ma 26 nov 2012, 14:34

Ongevraagd reclame maken tot daar aan toe. Maar als je al ongevraagd je eigen boek gaat pluggen doe het dan in ieder geval op een manier zodat mensen het hele stuk willen lezen. Zet het in alinea's en zet er misschien een plaatje bij?

Omdat het niet auto gerelateerd is en ik het wel gaaf vind dat iemand iets uit zijn passie doet strijk ik een keer over mijn hart en laat ik het staan. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door Corne010 » ma 26 nov 2012, 14:56

Petrolhead Tom schreef:Ongevraagd reclame maken tot daar aan toe. Maar als je al ongevraagd je eigen boek gaat pluggen doe het dan in ieder geval op een manier zodat mensen het hele stuk willen lezen. Zet het in alinea's en zet er misschien een plaatje bij?

Omdat het niet auto gerelateerd is en ik het wel gaaf vind dat iemand iets uit zijn passie doet strijk ik een keer over mijn hart en laat ik het staan. ;)

Het boek geeft een leuke inkijk in de keuken van een beginnend bandje die razendsnel groot wordt. O.a. uittreksels van alle fanclubbladen die we gemaakt hebben zitten er ook in verwerkt. Een plaatje (van de cover) volgt vanavond.. Thanks.

Corne

Overigens: ik wil geen discussie beginnen maar ik zit ook op andere fora en daar schrijven mensen ook o.a. over hun verdere hobbies, de andere auto's die ze nog bezitten enzo. Ik vind dat dit wel moet kunnen om een en ander een beetje gezellig te houden. Ik verwacht nou niet direct honderden boeken te verkopen hier, het is idd maar een passie. Het is maar het VW UP forum hier he.. Als je er niet mee kan leven: voel je vrij om het te verwijderen.
Groet,

Corne
Laatst gewijzigd door Corne010 op ma 26 nov 2012, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen Corne010..

Bericht door Tom Westendorp » ma 26 nov 2012, 15:35

Corne010 schreef:
Petrolhead Tom schreef:Ongevraagd reclame maken tot daar aan toe. Maar als je al ongevraagd je eigen boek gaat pluggen doe het dan in ieder geval op een manier zodat mensen het hele stuk willen lezen. Zet het in alinea's en zet er misschien een plaatje bij?

Omdat het niet auto gerelateerd is en ik het wel gaaf vind dat iemand iets uit zijn passie doet strijk ik een keer over mijn hart en laat ik het staan. ;)

Het boek geeft een leuke inkijk in de keuken van een beginnend bandje die razendsnel groot wordt. O.a. uittreksels van alle fanclubbladen die we gemaakt hebben zitten erook in verwerkt. Een plaatje (van de cover) volgt vanavond.. Thanks.

Corne

Overigens: ik wil geen discusie beginnen maar ik zit ook op andere fora en daar schrijven mensen ook o.a. over hun verdere hobbies, de andere auto's die ze nog beziten enzo. Ik vind dat dit wel moet kunnen om een en ander een beetje gezellig te houden. Ik verwacht nou niet direct honderden boeken te verkopen hier, het is idd maar een passie. Het is maar het VW UP forum hier he.. Als je er niet me kan leven: voel je vrij om het te verwijderen.
Groet,

Corne
Als je mijn bericht goed leest zul je zien dat ik er inderdaad geen probleem mee heb. Waar ik wel voor wil waken is dat het hier geen marktplaats wordt. Het moet niet zo zijn dat iedere forum bezoeker straks iets te verkopen heeft wat totaal niet auto gerelateerd is. Maar dat zal iedereen begrijpen. Ik heb je post daarom even in een nieuw topic gegoten omdat het anders erg onoverzichtelijk wordt en je in het off-topic deel, denk ik, een groter bereik hebt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie