Voorstellen Black UP!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
arnout84
Forum eindbaas

Re: Voorstellen Black UP!

Bericht door arnout84 » zo 27 mar 2016, 18:23

Autheo schreef:
arnout84 schreef:
Wouter schreef:
En Arnout, je hebt gelijk, maar ik heb geen seinende tegenliggers gehad tot nu toe.
Krijg ze gelukkig ook niet :) en mocht ik naar de APK moeten volgend jaar. Haal ik ze even eruit....
Vaak kom ik tegenliggers tegen met verblindend licht, waarvan ik zie dat het met slecht afgestelde of amateuristisch geplaatste lampen te maken heeft. Volgens mij heeft seinen weinig zin, dus laat ik dat maar achterwege. Als je zo graag andere lampen monteert, is het toch niet meer dan normaal dat je even bij een professionele lichtbox laat meten of je wel goed bezig bent?
Het eruit halen voor de APK vind ik eigenlijk een brevet van niet zo heel erg rekening houden met de andere weggebruikers... :twocents-mytwocents:
Ik heb ze ook afgesteld....het lichtbeeld is gewoon niet APK. Heeft er niks mee te maken dat ik geen rekening houd met anderen.

Als ik schijt had gehad aan m'n andere weggebruikers had ik wel van die Sjonnie Xenon geinstalleerd :)

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » zo 27 mar 2016, 19:28

arnout84 schreef:
Autheo schreef:
arnout84 schreef: Krijg ze gelukkig ook niet :) en mocht ik naar de APK moeten volgend jaar. Haal ik ze even eruit....
Vaak kom ik tegenliggers tegen met verblindend licht, waarvan ik zie dat het met slecht afgestelde of amateuristisch geplaatste lampen te maken heeft. Volgens mij heeft seinen weinig zin, dus laat ik dat maar achterwege. Als je zo graag andere lampen monteert, is het toch niet meer dan normaal dat je even bij een professionele lichtbox laat meten of je wel goed bezig bent?
Het eruit halen voor de APK vind ik eigenlijk een brevet van niet zo heel erg rekening houden met de andere weggebruikers... :twocents-mytwocents:
Ik heb ze ook afgesteld....het lichtbeeld is gewoon niet APK. Heeft er niks mee te maken dat ik geen rekening houd met anderen.

Als ik schijt had gehad aan m'n andere weggebruikers had ik wel van die Sjonnie Xenon geinstalleerd :)
Goed te horen dat je toch bewust rekening houdt met andere weggebruikers. Maar kun je me misschien uitleggen hoe ik het dan moet zien. Als het lichtbeeld gewoon niet APK is, betekent dat dan dat die APK eigenlijk onzin is, en dat je gewoon je eigen maatstaven kunt hanteren? Die APK maatstaven zijn toch ergens voor bedoeld? Waarom zou je daar dan niet gewoon aan voldoen? Of ben ik nu te kortzichtig (en zou ik voor beter zicht ook van die leds moeten monteren...) :roll:

arnout84
Forum eindbaas

Bericht door arnout84 » zo 27 mar 2016, 19:58

Het zou zo moeten zijn (met de schuine kant)

Maar het is nu een rechte lijn
Bijlagen
image.png
image.png (4.69 KiB) 2326 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (12.42 KiB) 2326 keer bekeken

-bassie-
Forum newbie

Bericht door -bassie- » zo 27 mar 2016, 23:01

wat is dan het probleem voor APK dan kan je hem toch gewoon goedkeuren?

vind het best wel een upgrade voor een up met LED dagrij verlichting :)

Plaats reactie