Vandaag besteld white up met lederen interieur
Re: Vandaag besteld white up met lederen interieur
hele mooie auto gefeliciteerd
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Precies dezelfde uitvoering die ik besteld heb. Ben erg benieuwd naar je foto's!
kaboens schreef:Vandaag brief van de dealer. Up! wordt week 20 geproduceerd en staat 3 weken later bij de dealer .
Hi,
Lekker hoor,...eindelijk een datum waar je naar toe Kan leven
Bryan
Mooi man !! Nog ff wachten dus
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Is het normaal dat je een brief krijgt als hij geproduceerd wordt???? Dan ben ik wel heeeeelllll nieuwsgierig wanneer mijn UP in productie gaat..... !
Kan je dat ook na vragen bij de dealer?
Kan je dat ook na vragen bij de dealer?
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Nee, ik heb dat niet gehad.
Ik kreeg gewoon een mailtje van de dealer met de datum wanneer hij hem kon leveren. Ik heb niet echt veel meegekregen over het productie proces.
Ik kreeg gewoon een mailtje van de dealer met de datum wanneer hij hem kon leveren. Ik heb niet echt veel meegekregen over het productie proces.
Ben benieuwd naar de 5deurs UP!
Ik denk dat ik hem half juli krijg ivm de donkerblauwe kleur.
Ik denk dat ik hem half juli krijg ivm de donkerblauwe kleur.
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
En? Wordt hij deze week geproduceerd? Ben benieuwd.
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
Yep de Up! wordt deze week geproduceerd. Vorige week nog contact met de verkoper gehad dat de Up! begin juni afgeleverd wordt bij hun. 2e week van juni wordt ie uitgeleverd!RODON schreef:En? Wordt hij deze week geproduceerd? Ben benieuwd.
Mooi nog even geduld dus!~!! Maar het is het wachten waard.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Weer een update van de dealer. Up! komt woensdag aan bij de dealer en ze proberen of hij deze week nog rijklaar gemaakt kan worden. Mogelijk kunnen we 'm vrijdag of zaterdag ophalen, maar dit moet nog wel even bevestigd worden .
lederen interieur supermooi! congratz met je aankoop.
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //