Hallo allemaal,
Mijn naam is Geers en ik kom uit ongeveer het meest zuidelijke puntje van Nederland, namelijk Heerlen (naast Pinkpop ). Sinds 2013 ben ik in het bezit van een zwarte move UP! met navi en high up Spokes velgen. Liever had ik de Waffle eronder gehad maar die kon ik nieuw niet krijgen voor 400 incl banden. Die keuze was dus snel gemaakt
Nu ben ik een audio projectje begonnen omdat ik vond dat ik na bijna 2 jaar eigendom wel wat mocht gaan sleutelen aan m'n Upje zonder dat ik ruzie met hem (of haar? )kreeg. Foto's van kabel trekken en verloop stekkers heb ik inmiddels al gemaakt voor de geinteresseerden. Voor de problemen waar ik tegenaan loop zal ik jullie kunde en advies nog wel regelmatig nodig hebben
De foto's zal ik zsm bijvoegen.
Groetjes,
Geers
Tadaaa, een Limburger
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Tadaaa, een Limburger
Welkom! Kom je zaterdag ook even buurten in Den Bosch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Geers.
Zitten genoeg uit het zuiden des lands op het forum.
Mocht je Zaterdag mee willen met de Elfstedentocht we vertrekken rond 11.00 vanuit Wealer Heerlen.
Dus mischien tot Zaterdag.
Jos.
Zitten genoeg uit het zuiden des lands op het forum.
Mocht je Zaterdag mee willen met de Elfstedentocht we vertrekken rond 11.00 vanuit Wealer Heerlen.
Dus mischien tot Zaterdag.
Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- el coche SEAT
- Donateur member
Welkom.
Bin ooch oet ut Zuije.
Dich most zouterdag wahl mit rieje.
Rense oet Broenssoem.
Bin ooch oet ut Zuije.
Dich most zouterdag wahl mit rieje.
Rense oet Broenssoem.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- Vinniepilon
- Donateur member
haha, aan gezelligheid ontbeert het de mensen hier niet merk ik al, das mooi
Ik zou er graag bij zijn maar ik ben zaterdag al van huis. Zie je, ik had me gewoon eerder moeten aanmelden hier, had ik het nog kunnen verzetten.
In de toekomst wil ik er wel graag een keertje bij zijn. (mocht ik deze Up! dan nog hebben natuurlijk )
Thnx voor het warme welkom iig
Gruss oes Heële
Ik zou er graag bij zijn maar ik ben zaterdag al van huis. Zie je, ik had me gewoon eerder moeten aanmelden hier, had ik het nog kunnen verzetten.
In de toekomst wil ik er wel graag een keertje bij zijn. (mocht ik deze Up! dan nog hebben natuurlijk )
Thnx voor het warme welkom iig
Gruss oes Heële