Tony stelt zich voor
Tony stelt zich voor
Hallo allemaal,
Mijn naam is Tony, ben 24 jaar en ik ben de eigenaar van een VW Up! edition! uit 2014 in Cornflower blue. Momenteel werkzaam bij een Autoschadebedrijf als Calculator, van mijn hobby m'n werk kunnen maken dus
Hiervoor altijd Seat gereden, namelijk 2 Ibiza's en een Seat Arosa dus ben bekend bij de VAG groep
Verder heb ik naast de Up! ook nog een andere wagen erbij als hobby auto en dat is namelijk een Honda S2000 uit 2001.
Wat plaatjes bij de praatjes:
Mijn naam is Tony, ben 24 jaar en ik ben de eigenaar van een VW Up! edition! uit 2014 in Cornflower blue. Momenteel werkzaam bij een Autoschadebedrijf als Calculator, van mijn hobby m'n werk kunnen maken dus
Hiervoor altijd Seat gereden, namelijk 2 Ibiza's en een Seat Arosa dus ben bekend bij de VAG groep
Verder heb ik naast de Up! ook nog een andere wagen erbij als hobby auto en dat is namelijk een Honda S2000 uit 2001.
Wat plaatjes bij de praatjes:
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Re: Tony stelt zich voor
Welkom! (Laat ik eens de eerste zijn vandaag )
Mooie kleur. Volkswagen zou van mij wel meer van die frisse kleuren in het palet op kunnen nemen. Gelukkig hebben ze er al een paar.
Het is altijd handig(...) om iemand met ervaring in de schadebranche op het forum te hebben.
De S2000 is en blijft een top-auto. Jammer dat Honda niet voor een opvolger heeft gezorgd!
Maurice
Mooie kleur. Volkswagen zou van mij wel meer van die frisse kleuren in het palet op kunnen nemen. Gelukkig hebben ze er al een paar.
Het is altijd handig(...) om iemand met ervaring in de schadebranche op het forum te hebben.
De S2000 is en blijft een top-auto. Jammer dat Honda niet voor een opvolger heeft gezorgd!
Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Een S2000 is cool. Heb ik ook gehad.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom,
Zeker een hele mooie kleur.Veel plezier en veilige km.
Zeker een hele mooie kleur.Veel plezier en veilige km.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Ik hier, zusje hier en nu ook al m'n zwager
Welkom Gayboy
Welkom Gayboy
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Ik herkende je forumnaam inderdaad van het S2000 forumPetrolhead Tom schreef:Welkom! Een S2000 is cool. Heb ik ook gehad.
Gaaf die kleur!
Welkom
Welkom
-
- Forum newbie
Mooie kleur! Als goed is het eentje die daar in de showroom stond toch? Hoogenboom. Was laats aan het kijken naar die auto.
Veel plezier en veilige km gewenst!!!
Welkom en een erg mooie kleur.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Ja, ik was gisteren bij de dealerT om te kijken naar een Sportsvan als onze nieuw leaseauto (gaat het niet worden, mijn vrouw least 'm en wil weer een BMW) en toen stond er zo'n mooie blauwe - weliswaar in de E-Up!-uitvoering, maar dat doet niets af aan de kleur! Samen met mijn rode en de Orange Groove vind ik dit wel de gaafste kleuren. Goeie kleur voor een combinatie met bijzondere velgen!RobertJ schreef:Welkom en een erg mooie kleur.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Ja zou best wel is kunnen, was volgens mij de 5-deurs, werk daar dus ik zie ze geregeld voorbij komenblackup2013 schreef:Mooie kleur! Als goed is het eentje die daar in de showroom stond toch? Hoogenboom. Was laats aan het kijken naar die auto.
Vind die Orange Groove ook echt een hele gave kleur! Vind dat zo'n klein auto'tje altijd wel een lekker kleurtje mag hebbenMauriceR. schreef:Ja, ik was gisteren bij de dealerT om te kijken naar een Sportsvan als onze nieuw leaseauto (gaat het niet worden, mijn vrouw least 'm en wil weer een BMW) en toen stond er zo'n mooie blauwe - weliswaar in de E-Up!-uitvoering, maar dat doet niets af aan de kleur! Samen met mijn rode en de Orange Groove vind ik dit wel de gaafste kleuren. Goeie kleur voor een combinatie met bijzondere velgen!RobertJ schreef:Welkom en een erg mooie kleur.
M.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mocht je er één kopen ik heb nog wel wat onderdelen liggen die mogelijk interessant zijn.Tony schreef:Ik herkende je forumnaam inderdaad van het S2000 forumPetrolhead Tom schreef:Welkom! Een S2000 is cool. Heb ik ook gehad.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Goed lezen hé, ik heb er al eentjePetrolhead Tom schreef:Mocht je er één kopen ik heb nog wel wat onderdelen liggen die mogelijk interessant zijn.Tony schreef:Ik herkende je forumnaam inderdaad van het S2000 forumPetrolhead Tom schreef:Welkom! Een S2000 is cool. Heb ik ook gehad.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Excuses! Nice! Ik heb nog een T1R single uitlaat liggen en een paar toe links.
Maakt al meer dan genoeg herrie zoals hij nu is maar toch bedankt!Petrolhead Tom schreef:Excuses! Nice! Ik heb nog een T1R single uitlaat liggen en een paar toe links.