Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Ard en ik volg het forum al een tijdje. We rijden al jaren volkswagen (Golf en meerdere keren Passat) en mijn vrouw is al een tijdje op zoek naar een auto die zuinig is in gebruik. Toen VW met de UP kwam was de keuze makkelijk en op 23 maart hebben we een 4 deurs White Up met lederen bekleding besteld. De leverdatum die toen is aangegeven was 1 september maar ik hoop dat het eerder wordt natuurlijk!.
Groetjes Ard
Mijn naam is Ard en ik volg het forum al een tijdje. We rijden al jaren volkswagen (Golf en meerdere keren Passat) en mijn vrouw is al een tijdje op zoek naar een auto die zuinig is in gebruik. Toen VW met de UP kwam was de keuze makkelijk en op 23 maart hebben we een 4 deurs White Up met lederen bekleding besteld. De leverdatum die toen is aangegeven was 1 september maar ik hoop dat het eerder wordt natuurlijk!.
Groetjes Ard
Re: Even voorstellen
Welkom Ard !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Hi,
Welkom ard en gefeliciteerd met je aankoop
Bryan
Welkom ard en gefeliciteerd met je aankoop
Bryan
Welkom
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom Ard!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Erg leuk, een 4-deurs White up! Je weet wel dat het niet echt leder is, maar kunstleder?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Is inderdaad kunstleer, ik ben wel benieuwd hoe de bekleding er dan uitziet, heeft iemand al een white up! Met kunstleren bekleding?up! schreef:Erg leuk, een 4-deurs White up! Je weet wel dat het niet echt leder is, maar kunstleder?
-
- Forum newbie
Laats bij mijn dealer een White Up! met leer gezien. Was echt een zeer gellijkte versie... Welkom!
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
whiteup schreef:Is inderdaad kunstleer, ik ben wel benieuwd hoe de bekleding er dan uitziet, heeft iemand al een white up! Met kunstleren bekleding?up! schreef:Erg leuk, een 4-deurs White up! Je weet wel dat het niet echt leder is, maar kunstleder?
Hi Ard,
Welkom
voor dat mooie kunstlederen interieur moet je ff op de onderstaande link klikken
viewtopic.php?f=4&t=89