voorstellen
voorstellen
Dag, ik ben Ron en mij aan het orienteren op een skoda citigo of Seat M ii,
Ik ga deze aanschaffen in fe maand juli.
Ik hoop veel advies en wijsheid te vinden
Ik ga deze aanschaffen in fe maand juli.
Ik hoop veel advies en wijsheid te vinden
Re: voorstellen
Ik heb mijn wachtwoord 4 x moeten aanmaken omdat deze niet volledig zou zijn. misschien zijn er daarom meerdere Rons
De mini 0801 heeft een klik systeem dus kan je eventueel loshalen als t echt heet is.
Welkom Ron!
Welkom Ron!
Welkom Ron!
Welkom Ron!
Veel plezier en wijsheid hier op het forum!
Welkom Ron!
Welkom Ron!
Welkom Ron!
Veel plezier en wijsheid hier op het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Ron kijk even bij Skoda de tour komt er aan en dan zijn er leuke actie`s
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Welkom Ron nr. 4
Voor mij is Skoda de fijnste auto - sorry mii'ers en Up!'ers en goede tip van Tino zou zeker even bij de Tour actie kijken.
Voor mij is Skoda de fijnste auto - sorry mii'ers en Up!'ers en goede tip van Tino zou zeker even bij de Tour actie kijken.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Inge schreef:Welkom Ron nr. 4
Ja Inge gewoon reclame maken voor je eigen Citigo.Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Jos Bosch schreef:Inge schreef:Welkom Ron nr. 4
Ja Inge gewoon reclame maken voor je eigen Citigo.Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor [/quote
En helemaal vergeten. Welkom Ron
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Welkom, gewoon gaan kijken waar je de beste deal kan sluiten, de 2 zijn in grote lijnen gelijk, zelf kon ik bij nieuw de beste deal bij Seat krijgen.
Welkom Ron,
Succes met de keuze.
Kijk ook even naar de Mii Sport Dynamic, deze is compleet en dat voor minder geld dan een Mii Sport. Ik zou voor de 60 pk versie gaan, is lekker zuinig en als het te weinig zou zijn, kan je altijd kiezen voor een chipje (als deze 2014 versie straks ook te chippen is ten minste).
Even shoppen langs diverse dealers kan helpen.
Succes met de keuze.
Kijk ook even naar de Mii Sport Dynamic, deze is compleet en dat voor minder geld dan een Mii Sport. Ik zou voor de 60 pk versie gaan, is lekker zuinig en als het te weinig zou zijn, kan je altijd kiezen voor een chipje (als deze 2014 versie straks ook te chippen is ten minste).
Even shoppen langs diverse dealers kan helpen.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Mijn vorige auto was een Peugeot 107.
Ga de auto nog aanpassen door het plaatsen van een arm steun, nieuwe radio, de RMT 200 en nieuwe speakers in de voorportieren.
Op dit forum en de Engelse al veel informatie gehaald voor het inbouwen van de radio en speakers.
Zodra de auto klaar is zal ik foto's plaatsen.
Vriendelijke groeten,
Leo
Welkom Leo,
Ziet er goed uit!!!! Veel plezier en veel veilige km.
Ziet er goed uit!!!! Veel plezier en veel veilige km.
Welkom Leo! Je zit wel in een topic van iemand anders jezelf voor te stellen.
Maar mooie GT heb je en veel plezier op het forum!
Maar mooie GT heb je en veel plezier op het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Mooie Up, Leo. En goede keus qua radio denk ik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Seat Mii Sport Dynamic Drive Silver Leaf Panorama M&M Ecomotive