Hoi ik ben Jeff de yoyoman
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Hoi ik ben Jeff de yoyoman
Hallo iedereen op dit forum ik ben Jeff uit Alkmaar
Gisteren een Seat Mii besteld bij een voor mij vreemde dealer maar een erg goede deal.
Via http://www.nieuweautokopen.nl had ik gevraagd voor een offerte en nu alles telefonisch en per mail geregeld.
Dus met een beetje mazzelvoor het eind van de maand in een spiksplinternieuwe toettoet
Gisteren een Seat Mii besteld bij een voor mij vreemde dealer maar een erg goede deal.
Via http://www.nieuweautokopen.nl had ik gevraagd voor een offerte en nu alles telefonisch en per mail geregeld.
Dus met een beetje mazzelvoor het eind van de maand in een spiksplinternieuwe toettoet
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Re: Hoi ik ben Jeff de yoyoman
Welkom.
Mag ik vragen waarom je niet bij de dealer bij jou om de hoek gekocht hebt?
Mag ik vragen waarom je niet bij de dealer bij jou om de hoek gekocht hebt?
Een up! met wat extra's.
Zoals ik het lees omdat hij om de hoek een minder goede deal kreeg aangeboden.
Welkom Jeff!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Jeff,
Heel veel plezier met je Mii straks.
Heb je meer korting gekregen dan waarmee ze adverteren op "nieuwe auto kopen"?
Heel veel plezier met je Mii straks.
Heb je meer korting gekregen dan waarmee ze adverteren op "nieuwe auto kopen"?
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Via nieuwe autokopen kreeg ik binnen 3 dagen tientallen aanbiedingen en het verschil in inruil prijs tussen de beste *(in Breda waar ik nu de auto ga halen) en de minste was bijna €2000,-.
Nou voor dat bedrag kan ik makkelijk even heen en weer rijden tussen Alkmaar en Breda.
Er waren wel meer goede deals maar dit was de eerste waarvan ik niet spontaan met diarree op het toilet terecht kwam
Eigenlijk doe ik dat dealer shoppen al jaren mijn auto s krijgen altijd keurig op tijd de beurtjes boekjes zijn ingevuld en de dealers hebben er geen F$#@ck mee te maken waar ik de auto koop of gekocht heb.
Ook met service beurten loont het de moeite ik rijdt nu in een Renault Twingo diesel de beurten bij de Renault hier in Alkmaar waren zowat 50% duurder dan bij een Amsterdamse garage.
Kon er op wachten dus ook dat ga ik met de Seat doen tzt.
Miirens als je mij ff mailt op jeffwhisky@gmail.com dan mail ik je de offerte dan snap je dat mij het kwijl in de bek liep
Nou voor dat bedrag kan ik makkelijk even heen en weer rijden tussen Alkmaar en Breda.
Er waren wel meer goede deals maar dit was de eerste waarvan ik niet spontaan met diarree op het toilet terecht kwam
Eigenlijk doe ik dat dealer shoppen al jaren mijn auto s krijgen altijd keurig op tijd de beurtjes boekjes zijn ingevuld en de dealers hebben er geen F$#@ck mee te maken waar ik de auto koop of gekocht heb.
Ook met service beurten loont het de moeite ik rijdt nu in een Renault Twingo diesel de beurten bij de Renault hier in Alkmaar waren zowat 50% duurder dan bij een Amsterdamse garage.
Kon er op wachten dus ook dat ga ik met de Seat doen tzt.
Miirens als je mij ff mailt op jeffwhisky@gmail.com dan mail ik je de offerte dan snap je dat mij het kwijl in de bek liep
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Wel grappig dan.
Ik zat namelijk de googlen op Mii aanbieding en kwam www.miikopen.nl tegen. Die lijken me ook aardig goedkoop.
Maar 2000 euro verschil is veel. Dan zou ik ook een ritje maken.
Ik zat namelijk de googlen op Mii aanbieding en kwam www.miikopen.nl tegen. Die lijken me ook aardig goedkoop.
Een up! met wat extra's.
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Dat is dan wel weer opvallend, Mii kopen is van de Alkmaarse VAG dealer, en Jeff, geeft aan dat het interessanter is om vanuit Alkmaar naar Breda te racen, en eerlijkheidshalve. 2 ruggen is inderdaad snel verdiend. (en daarbij, bij die dealer in Alkmaar zet ik geen voet meer over de drempel maar dat is een ander verhaal)MicroUp schreef:Wel grappig dan.
Ik zat namelijk de googlen op Mii aanbieding en kwam http://www.miikopen.nl tegen. Die lijken me ook aardig goedkoop.
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Ik snap wel waarom er 2000 euro verschil in zit. Gekochte Mii betreft een Mii met een datum deel 1a en een 1b. Hiermee is de BPM verhoging van 735 euro ontweken, plus dat er een dikke korting op aangeboden Mii zat vanuit PON. Sorry dat ik het zeg, maar het is een appel met een peer vergelijken.
Een up! met wat extra's.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Knappe deal zo te horen!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Wellicht dat het komt door het volgende: Aantal eigenaren privé / zakelijk 1 / 1MicroUp schreef:Ik snap wel waarom er 2000 euro verschil in zit. Gekochte Mii betreft een Mii met een datum deel 1a en een 1b. Hiermee is de BPM verhoging van 735 euro ontweken, plus dat er een dikke korting op aangeboden Mii zat vanuit PON. Sorry dat ik het zeg, maar het is een appel met een peer vergelijken.
MicroUp schreef:Ik snap wel waarom er 2000 euro verschil in zit. Gekochte Mii betreft een Mii met een datum deel 1a en een 1b. Hiermee is de BPM verhoging van 735 euro ontweken, plus dat er een dikke korting op aangeboden Mii zat vanuit PON. Sorry dat ik het zeg, maar het is een appel met een peer vergelijken.
Ik had hetzelfde met mij High UP! in oktober afgelopen jaar.
Ik wou Dark Grey Silver maar die was niet op voorraad en moest besteld worden. Die zou dan in januari 2014 geleverd worden met een fikse prijsverhoging, nl ong rond de 2000 euri. Dus uiteindelijk eentje uit de voorraad gekocht met een andere kleur en iets andere opties als ik wou. En ook nog korting op gekregen.
Ben er uiteindelijk best tevreden mee.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Welkom Jeff op dit mooie forum.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket