Voorstellen Mike
Voorstellen Mike
Hallo iedereen,
Hierbij stel ik me even voor voor jullie. Ik ben Mike, 30 jaar en kom uit het oosten des lands (Twente). Heb sinds een weekje een vw up gekocht als vervanging voor een arosa en hij bevalt me super.
Nu heb ik natuurlijk al het een en ander hier gelezen wat er allemaal mogelijk is voor de up en ga dus binnenkort de up uitbreiden met een aantal dingen zoals, cruise control (orgineel), armsteun, xenon + led dagrijverlichting etc.
Zijn er eigenlijk meerdere up rijders uit twente?
Hierbij stel ik me even voor voor jullie. Ik ben Mike, 30 jaar en kom uit het oosten des lands (Twente). Heb sinds een weekje een vw up gekocht als vervanging voor een arosa en hij bevalt me super.
Nu heb ik natuurlijk al het een en ander hier gelezen wat er allemaal mogelijk is voor de up en ga dus binnenkort de up uitbreiden met een aantal dingen zoals, cruise control (orgineel), armsteun, xenon + led dagrijverlichting etc.
Zijn er eigenlijk meerdere up rijders uit twente?
Re: Voorstellen Mike
Welkom welkom...
Als aanrader.. Zet geen xenon erin... De lampen geven teveel strooilicht
Maar ieder zijn keus
We wachten op foto's
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Maar ieder zijn keus
We wachten op foto's
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ik ga het gewoon ff proberen. Heb nog een set liggen. Vind de combi van led dagrijverlichting met halogeen lampen ook niet wat. .GuidoUp schreef:Welkom welkom...
Maar ieder zijn keus
We wachten op foto's
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Mike !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- DoktorFrank
- Forum newbie
Welkom.
Prive : Vw Move Up! - Light Silver Metallic - Easy R 15" Black Polished - 195/50/15 Quatrac 3 - Executive - M&M
Zakelijk : Volvo V40 Business Summum D2
Zakelijk : Volvo V40 Business Summum D2
Welkom Mike en succes met je aanpassingen!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Zo vandaag een paar aanpassingen gedaan op het werk.
Achterlichten mee laten branden met de dagrijlampen.
Parkeerlicht functie aangezet
Cruise control ingebouwd (oem ) met mfa functie.
Zal morgen eens foto's posten van de up!
Goed bezig Heb je geen mistlampen voor? Anders had je ook de adaptive corner lights in kunnen stellenMike30 schreef:Zo vandaag een paar aanpassingen gedaan op het werk.
Veel plezier en veilige kilometers met je aanwinst.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo