hallo
ik ben nieuw hier heb sinds april een seat mii met de kleur tribu verder is het een chill out uitvoering.
de auto is voorzien van bi xenon kleur 8000 kelvin en de drl is vervangen door led eveneens als de mistlampen daar zit ook led velichting in.
verder over 3 weken worden er raammodules ingebouwd waardor ik de ramen met 1 tik open en dicht kan maken zodat ik het bedieningsknopje niet vast hoef te houden.
en er komt coming en leving home op als ik de auto openmaak dat de drl en mistlampen gaan branden .
hallo ik ben emiel
hallo ik ben emiel
seat mii chill out in de kleur tribu alles is voorzien van led en xenon
Re: hallo ik ben emiel
Heey Emiel,
Ook jij je eigen aangemeld
.
Nog even inderdaad als je hier wegrijdt heb je ook weer een stukje extra luxe erbij.
Ook jij je eigen aangemeld
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Nog even inderdaad als je hier wegrijdt heb je ook weer een stukje extra luxe erbij.
Www.hendrikselectricalsolutions.nl elektronica en meer!
Welkom Emiel !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L