Hallo, mijn naam is Ed en ik word op 23 augustus a.s. de trotse eigenaar van een Black-Up. Na jaren van lease-auto's verander ik van functie waardoor mijn huidige Polo BM van net 1 jaar oud overgaat naar een andere collega en ik voor het eerst zelf weer een auto moet aanschaffen. Ik kwam al snel uit bij de drieling en vind persoonlijk de Up het meest aanpreken. Ik ging eigenlijk voor de Cheer-Up [gebaseerd op de Move-Up] in de zwarte uitvoering 4-deurs maar wilde daar graag nog licht-metaal [15"Spoke] het Drive pakket en nog wat klein spul bij hebben.... Uiteindelijk bleek na wat rekenwerk en het meedenken van een uitstekende verkoper het voordeliger uit te pakken om maar gewoon te gaan voor de High-Up met black-pakket daar ik in die uitvoering de 16" inch classic velgen, verstelbare buitenspiegels en donkergetinte achterruiten er nog eens bijkreeg...ik heb wel het Drive pakket er bij genomen.
Ik weet dat de White- en Black-Up uitvoeringen van de Up niet meer te bestellen zijn maar er zijn nog zat auto's uit voorraad leverbaar via VW-startklaar; dus via de dealer daar handig gebruik van gemaakt. Ik had de auto al binnen kunnen hebben maar het kruist dwars door m'n vakantie..... dan maar ophalen op 23 augustus. Inmiddels heb ik het chassisnummer al wel binnen en door dit forum kwam ik er achter hoe je dit kan uitlezen. Ik krijg dus het model productiejaar 2014 en dat zou betekenen dat ik de 2 belangrijkste wijzigingen, de kortere antenne en de Garmin Maps & More Live i.p.v. de Navigon uitvoering toch nog mee pak. Ik ben benieuwd......Ik had de korte antenne bij de dealer al bedongen als accessoire er van uitgaande dat de Black/White-Up's uitvoeringen productiejaar 2013 zouden hebben daar ze in de nieuwe prijslijsten niet meer voorkomen.
Ik heb nooit veel aan mijn lease-auto's laten versleutelen maar door het enthousiasme op dit forum ga ik dit nu wel doen met m'n eigen Up... Ik zal dan ook zeker een bezoekje brengen aan VAG-techniek in Nuenen om de opties die ik nu ook al heb op de Polo, bochtenverlichting etc.., te laten activeren........ en wat andere kleine aanpassingen zoals een armsteun aanschaffen. Ik houd jullie op de hoogte!
Ed.
High Up BMT 44KW/60PK met Black Pakket 4-deurs
Re: High Up BMT 44KW/60PK met Black Pakket 4-deurs
Welkom Ed!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat dacht ik dus in 1e instantie ook...maar het is in Nederland optioneel. Kijk maar op www.volkswagen.nl/modellen/up/acties/cheer-up. De antraciet Spoke velgen voor de Cheer-Up kosten € 753,00 extra. Bij VW in Duitsland maken de "Spoke" velgen wel onderdeel uit van de standaard Cheer-Up uitvoering.GasDwerg schreef:De cheer up heeft toch standaard 15" Spoke Antraciet velgen ?
Welkom Ed !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Welkom Ed! Veel plezier en gemak van je nieuwe Up! en het forum.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!