Goede dag UP rijders,
Ik ben Martijn Jansen, 20 Jaar en woonachtig in het mooie dorpske te Herwen (Gld).
Heb sinds vorige week een Volkswagen High UP! gekocht, dit is inmiddels mijn 4e auto die ik rij in die 2 jaar dat ik mijn rijbewijs heb. Ik heb hem nog niet want ik kan hem 23 Augustus pas ophalen bij de dealer.
Volkswagen UP!
High UP! White,
75PK
Airco, cruise, half leer, 15" multi spaak (ja wat is nog meer cool aan mijn up??).
Zie de foto's:
Mijn plannen die ik heb met mijn up:
of:
Uiteraard in eigen stijl en met andere kleuren ..
Ik heb hiervoor een Opel Corsa C van 2001 gereden, Suzuki Swift van '98, Daihatsu Charade Rally van '94. Overigens allemaal fijne auto's maar je krijgt steeds meer te besteden en dan wil je natuurlijk vooruit, overigens allemaal tuning projecten geweest en bezoek dan ook regelmatig meetings.
Mijn TO-DO van de UP:
Achter ramen blinderen,
Zwart dak wrappen,
US lights,
17" of 18" wielen op et35,
Schroefset of Air-ride en natuurlijk een subwoofer.
(misschien sport demper (geen uitlaat inzicht)).
Wat ik in mijn dagelijks leven doe is nogal veel :
Heb mijn eigen bedrijf en zit in de IT http://www.colution.nl (sorry voor de reclame), host website's, gameservers, zakelijke oplossingen, cloud maar bouw ook website's, maak reclame folders ook voor meetings zie: .
Verder ben ik erg actief in de Harderstyle wereld, ben CEO Leader van de Hardstyle Top 100, heb veel contacten met bekende artiesten in de Hardstyle scene. Daarnaast altijd druk met auto's, meetings en vrije tijds dingen ...
Hebben jullie nog vragen? stel ze gerust , of je antwoord krijgt geen idee maargoed,...
Groetjes,
Martijn, en wie weet tot spreeks/ziens.
White VW High UP!
Re: White VW High UP!
Welkom Martijn!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Welkom Martijn, leuke intro! en leuke plannen heb je voor je nieuwe Up! dus...veel plezier en gemak van de Up! als hij er is en natuurlijk ook van het forum. Houd je ons middels foto's op de hoogte als je hem gaat modificeren?
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Sure, jullie mensen komen ook naar meetings zoals bijvoorbeeld mad ? Maandelijkse Automeeting Deventer?
Welkom!
ziet er goed uit.
ziet er goed uit.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Martijn !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !