Voorstellen
Voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben 22 jaar en kom uit Den haag. Ik ben student aan de Haagse Hoge School en studeer Industrieel Product Ontwerpen.
Op dit moment ben ik aan het afstuderen en over een maandje ben ik klaar.
Omdat ik bijna klaar ben met afstuderen kan met het geld wat ik gespaard heb een auto kopen.
Na wat rond zoeken in het A segment kwam ik uit op de VW up!
Ik heb ook al wat rond gekeken op dit forum en ben erg blij dat er nog een best grote community is voor deze auto. Het is altijd wel fijn als je je problemen, suggesties etc met elkaar kan delen.
Verder ben ik al een aantal keer naar autodealers gegaan en heb gisteren mijn eerste proefrit gehad in de volkswagen up! (60pk)
De uitvoering die ik zal gaan kopen is de vw High up! in deep black en black pearl inleg decor. De bekleding ook in het zwart/grijs. Ik ga voor de 2 deurs, want ik vind de lijnen bij het achter raam mooier dan bij de 4 deurs, en ik heb niet zo vaak iemand achterin zitten. Natuurlijk ook nog het executive pakket erin.
Verder heb ik nog wel wat vragen over de vw up, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en dat ik jullie ook kan helpen.
Groetjes,
Darryl
Ik ben 22 jaar en kom uit Den haag. Ik ben student aan de Haagse Hoge School en studeer Industrieel Product Ontwerpen.
Op dit moment ben ik aan het afstuderen en over een maandje ben ik klaar.
Omdat ik bijna klaar ben met afstuderen kan met het geld wat ik gespaard heb een auto kopen.
Na wat rond zoeken in het A segment kwam ik uit op de VW up!
Ik heb ook al wat rond gekeken op dit forum en ben erg blij dat er nog een best grote community is voor deze auto. Het is altijd wel fijn als je je problemen, suggesties etc met elkaar kan delen.
Verder ben ik al een aantal keer naar autodealers gegaan en heb gisteren mijn eerste proefrit gehad in de volkswagen up! (60pk)
De uitvoering die ik zal gaan kopen is de vw High up! in deep black en black pearl inleg decor. De bekleding ook in het zwart/grijs. Ik ga voor de 2 deurs, want ik vind de lijnen bij het achter raam mooier dan bij de 4 deurs, en ik heb niet zo vaak iemand achterin zitten. Natuurlijk ook nog het executive pakket erin.
Verder heb ik nog wel wat vragen over de vw up, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en dat ik jullie ook kan helpen.
Groetjes,
Darryl
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: Voorstellen
Welkom, leuk ook uit den haag! Mooie uitvoering! Vraag wel specifiek naar het drive pakket dat nu standaard op de High Up hoort te zitten, kans namelijk dat dat nog niet zo is op een voorraadmodel. Veel plezier met kopen/wachten en rijden
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
Ja klopt! Ik heb een offerte gevraagd voor die specifieke uitvoering en daar zit het drive pakket bij, dus dat moet wel goed komen!Bhuddymahn schreef:Welkom, leuk ook uit den haag! Mooie uitvoering! Vraag wel specifiek naar het drive pakket dat nu standaard op de High Up hoort te zitten, kans namelijk dat dat nog niet zo is op een voorraadmodel. Veel plezier met kopen/wachten en rijden
Die actie van dat drive pakket is tot 31 augustus 2013 geldig (dacht ik).
- pingpongblokje
- Forum newbie
Leuke uitvoering... En precies dezelfde reden dat ik ook een 3 / 2 deurs heb gekozen!
Welkom!
Welkom!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
veel plezier ermee
er is 26mei aanstaande een up meeting bij vag techniek..
misschien is er iemand bij jou in de buurt die er ook heen komt. misschien kan je dan mee komen en mogelijk al wat ervaring opdoen over de up en wat de mogelijkheden allemaal zijn
maar op dit forum kan je ook heel veel leren en lezen
veel plezier ermee en welkom
ben benieuwd naar de foto`s
er is 26mei aanstaande een up meeting bij vag techniek..
misschien is er iemand bij jou in de buurt die er ook heen komt. misschien kan je dan mee komen en mogelijk al wat ervaring opdoen over de up en wat de mogelijkheden allemaal zijn
maar op dit forum kan je ook heel veel leren en lezen
veel plezier ermee en welkom
ben benieuwd naar de foto`s
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Welkom Darryl!
En proficiat, mooie samenstelling. Veel plezier ermee!
En proficiat, mooie samenstelling. Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Darryl !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Vinniepilon
- Donateur member
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Welkom Darryl! Veel plezier op het forum.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Welkom Darryl! Hier ook een Deep Black Up! rijder, echter ik heb de Move Up! versie en 5-deurs. Ik wilde eerst voor het type gaan wat jij beschrijft, maar de aanbieding van deze wagen op voorraad was zo gunstig dat ik toch deze genomen heb. Hij is wel voorzien van een aantal paketten cq opties en de rest doe ik zelf.
Veel plezier hier op het forum, ik heb hier ook al echt veel info en tips gevonden.
Veel plezier hier op het forum, ik heb hier ook al echt veel info en tips gevonden.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Allemaal bedankt!
Van de website: upkopen.nl is er een lijstje met de verschillen:
-15 Inch lichtmetalen velgen ‘Spoke’
-Volkswagen radiosysteem ‘RCD 215’
-Lederen stuurwiel met hoogglans zwarte inleg
-Lederen schakelpookknop en handremgreep
-Mistlampen vóór
-Chromen accenten in het interieur
-Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
-Dashboard pad in kleur gespoten
Je mist alleen wat interieur dingetjes en de rest kan je gewoon optioneel erbij nemen.
Als je alles erbij neemt bij de move up om hem hetzelfde te maken als de high up scheelt het iets van 200 euro. De high up heeft dan wel de chromen accenten, elektrische spiegels etc.
Persoonlijk vind ik het interieur van de high up net die 'edge' hebben ten opzichte van de move up. Dingen zoals het logo'tje op het stuur bij de move up, daar kan ik me echt aan irriteren
Weet iemand toevallig of er een afvalbakje aanwezig is? Tijdens mijn proefrit was er een klein afvalbakje in de bekerhouder (voor in). Deze kon je zo weghalen, de dealer zei dat die erbij hoort maar kan het nergens terug vinden
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de move en high up. Veel verschil is er niet...Ajavas schreef:Welkom Darryl! Hier ook een Deep Black Up! rijder, echter ik heb de Move Up! versie en 5-deurs. Ik wilde eerst voor het type gaan wat jij beschrijft, maar de aanbieding van deze wagen op voorraad was zo gunstig dat ik toch deze genomen heb. Hij is wel voorzien van een aantal paketten cq opties en de rest doe ik zelf.
-Mistlampen vóór
Je mist alleen wat interieur dingetjes en de rest kan je gewoon optioneel erbij nemen.
Als je alles erbij neemt bij de move up om hem hetzelfde te maken als de high up scheelt het iets van 200 euro. De high up heeft dan wel de chromen accenten, elektrische spiegels etc.
Persoonlijk vind ik het interieur van de high up net die 'edge' hebben ten opzichte van de move up. Dingen zoals het logo'tje op het stuur bij de move up, daar kan ik me echt aan irriteren
Weet iemand toevallig of er een afvalbakje aanwezig is? Tijdens mijn proefrit was er een klein afvalbakje in de bekerhouder (voor in). Deze kon je zo weghalen, de dealer zei dat die erbij hoort maar kan het nergens terug vinden
- Bhuddymahn
- Donateur member
Met 200 euro verschil zou ik sowieso voor de High Up gaan. Zoals je zelf zegt geeft het interieur van de High Up net dat beetje extra, vooral het lederen stuur is érg fijn.
Ben je aan het kijken naar voorraadauto's of naar een auto die je helemaal zelf samenstelt? Een voorraadmodel is vaak véél goedkoper.
Ben je aan het kijken naar voorraadauto's of naar een auto die je helemaal zelf samenstelt? Een voorraadmodel is vaak véél goedkoper.
|High Up!
Ik zat in eerste instantie te kijken naar een zelf samengesteld model maar wat is nou het verschil tussen een voorraad model en zelf samengesteld? Als mijn wensen overkomen met die van een voorraad model dan zal ik daarvoor gaan denk ik...Bhuddymahn schreef:Met 200 euro verschil zou ik sowieso voor de High Up gaan. Zoals je zelf zegt geeft het interieur van de High Up net dat beetje extra, vooral het lederen stuur is érg fijn.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ligt er heel erg aan waar je gaat kijken. Ik heb zelf een hele mooie deal gemaakt bij Auto Hoogenboom in Rotterdam, onderdeel van Pon.Darryl schreef:Ik zat in eerste instantie te kijken naar een zelf samengesteld model maar wat is nou het verschil tussen een voorraad model en zelf samengesteld? Als mijn wensen overkomen met die van een voorraad model dan zal ik daarvoor gaan denk ik...Bhuddymahn schreef:Met 200 euro verschil zou ik sowieso voor de High Up gaan. Zoals je zelf zegt geeft het interieur van de High Up net dat beetje extra, vooral het lederen stuur is érg fijn.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Bhuddymahn
- Donateur member
Kijk even op gaspedaal.nl, zoek op een Volkswagen Up uit 2013 met max 5000km op de teller, zo kom je alle nieuwe voorraad auto's ook tegen. Als je een drive pakket wilt druk je op 'uitgebreid zoeken' en kies je cruise control, dan krijg je alleen Ups met het Drive pakket. Kies voor lm-velgen en je krijgt grotendeels alleen High Ups.
Voorbeeld: http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ic/2949745
Deze heeft ook het dynamic pakket.
Reken qua rijklaarmaakkosten bij iedere dealer ongeveer 1000 euro.
Deze is al incl rijklaarmaken: http://www.tbvolkswagen.nl/outletstore/ ... mic-pakket
Voorbeeld: http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ic/2949745
Deze heeft ook het dynamic pakket.
Reken qua rijklaarmaakkosten bij iedere dealer ongeveer 1000 euro.
Deze is al incl rijklaarmaken: http://www.tbvolkswagen.nl/outletstore/ ... mic-pakket
|High Up!
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Als je niets in te ruilen hebt, zou ik idd. ook voor de € 200 meer gaan, maar in mijn situatie had ik wel wat in te ruilen en op dat moment was voor mij de voorraad auto financieel veel gunstiger, maar het is in ieder geval goed dat je jezelf er goed in verdiept, maar de echte onderhandelingen zijn pas op het moment dat je bij de dealer zit, met de omstandigheden van dat moment..Darryl schreef:Allemaal bedankt!
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de move en high up. Veel verschil is er niet...Ajavas schreef:Welkom Darryl! Hier ook een Deep Black Up! rijder, echter ik heb de Move Up! versie en 5-deurs. Ik wilde eerst voor het type gaan wat jij beschrijft, maar de aanbieding van deze wagen op voorraad was zo gunstig dat ik toch deze genomen heb. Hij is wel voorzien van een aantal paketten cq opties en de rest doe ik zelf.
-Mistlampen vóór
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Ajavas schreef:Als je niets in te ruilen hebt, zou ik idd. ook voor de € 200 meer gaan, maar in mijn situatie had ik wel wat in te ruilen en op dat moment was voor mij de voorraad auto financieel veel gunstiger, maar het is in ieder geval goed dat je jezelf er goed in verdiept, maar de echte onderhandelingen zijn pas op het moment dat je bij de dealer zit, met de omstandigheden van dat moment..Darryl schreef:Allemaal bedankt!
-Mistlampen vóór
Ik zou ook voor de high UP! gaan.En zeker voor die 200 euro verschil zou ik het niet laten.Krijg je Misschien er nog af gedongen.
In ieder geval veel wijsheid,maar elke UP! Is gewoon leuk maakt niet uit welke uitvoering.
Succes met kiezen.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- pingpongblokje
- Forum newbie
Probeer met verschillende dealers te onderhandelen.. Scheelde bij mij een paar honderd en kreeg wat leuke extra's!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Over je afvalbakje Volgens mij niet standaard. Was het een wit gevalletje met grijs deksel? Staat in de webshop van Van den Udenhout voor 23 euro.
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!