gehalveerd

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
blackup
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 21:12
Locatie: Amsterdam

gehalveerd

Bericht door blackup » za 27 okt 2012, 09:42

Hallo luitjes,

vorige week (19 okt) na 18,5 jaar :shock: mijn oude Renault Clio Williams (2,0 ltr / 150 pk) ingeruild voor een spiksplinternieuwe VW Black UP! (1,0 ltr / 75 pk).
Ondanks de halvering is het een kek karretje dat zich pittig laat rijden vooropgesteld dat je op tijd terugschakelt om de toeren erin te houden :roll: ;) :mrgreen:
Ik ben er zeer tevreden mee vooral ook door de leuke gadgets en veiligheidsvoorzieningen en om nog maar te zwijgen over de 'airco', allemaal zaken wat ik in hevige mate miste in de CLW.
Enfin, ik ben een 'happy camper' :D

Met vriendelijke groet,
Bart de Vries (aka blackup)
Amsterdam

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: gehalveerd

Bericht door up! » za 27 okt 2012, 10:22

Welkom Bart! Goeie keuze, een Black Up! Reed je veel met je Williams en ga je met de up! veel kilometers rijden?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: gehalveerd

Bericht door henri » za 27 okt 2012, 10:32

Welkom. Dat is een hele verandering qua auto. Van één van de ultieme hot hatchbacks naar een 'verstandige keuze' :)

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: gehalveerd

Bericht door Tino » za 27 okt 2012, 15:55

Welkom Bart veel plezier met je nieuwe Up als je nog wat wilt aanpassen is er een boel te vinden op dit Forum,
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: gehalveerd

Bericht door TV_UP! » za 27 okt 2012, 19:25

welkom!
dat is idd wel een hele verandering maar wel leuk om te horen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
blackup
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 21:12
Locatie: Amsterdam

Re: gehalveerd

Bericht door blackup » wo 31 okt 2012, 21:43

up! schreef:Welkom Bart! Goeie keuze, een Black Up! Reed je veel met je Williams en ga je met de up! veel kilometers rijden?
Dank je wel, up!
Na 18,5 jaar stond er ongeveer 142.500 km op de teller, dat is grofweg 7700 km per jaar ...
Het zou mij daarom verbazen als ik met de UP! ineens veel meer zou gaan rijden, maar ja je weet maar nooit.

Met vriendelijke groet,
Bart

Gebruikersavatar
blackup
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 21:12
Locatie: Amsterdam

Re: gehalveerd

Bericht door blackup » wo 31 okt 2012, 21:54

henri schreef:Welkom. Dat is een hele verandering qua auto. Van één van de ultieme hot hatchbacks naar een 'verstandige keuze' :)
Inderdaad een hele verandering, Henri ! Van een luidruchtige rauwe 2,0 ltr motor naar een vriendelijk knorrend 3-pittertje :D
Ik ben er blij mee !

Met vriendelijke groet,
Bart

Gebruikersavatar
blackup
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 21:12
Locatie: Amsterdam

Re: gehalveerd

Bericht door blackup » wo 31 okt 2012, 22:00

Tino schreef:Welkom Bart veel plezier met je nieuwe Up als je nog wat wilt aanpassen is er een boel te vinden op dit Forum,
Hoi Tino, dank je wel en ik ben zeer zeker geïnteresseerd wat er allemaal aan tuningsmogelijkheden voor handen is.
Toch moet het wel functioneel zijn: geen skirts, spoilers of verlagingsset voor mij !

Met vriendelijke groet,
Bart

Gebruikersavatar
blackup
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 21:12
Locatie: Amsterdam

Re: gehalveerd

Bericht door blackup » wo 31 okt 2012, 22:10

TV_UP! schreef:welkom!
dat is idd wel een hele verandering maar wel leuk om te horen.
Toen VW de UP! introduceerde (eind 2011?) was ik eigenlijk al meteen 'verkocht', toch heeft 't door verschillende oorzaken nog even geduurd voordat ik de knoop doorhakte.
De CLW begon enige ouderdomskwaaltjes te vertonen, waarvan roest er één is, en als ik er mee had willen doorrijden had dat mij veel geld en veel tijd gekost.
Daarbij gaan (gingen) er stemmen op om niet-schone auto's te weren uit bepaalde stadskernen.
Natuurlijk zou ik wel in een ruimere auto hebben willen rijden, maar gezien de economische situatie en de onzekere tijden leek mij de UP! een solide en verstandige keuze.
De tijd zal het leren.

Met vriendelijke groet,
Bart

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: gehalveerd

Bericht door jUPiter » do 01 nov 2012, 22:16

Welkom Bart
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Plaats reactie