Hoi forummers.
Een zwarte Mii ecomotive 2014 gekocht met 59.000 op de teller voor m'n dochters.
Op wat kleine dingetjes na ziet ie er super uit (hier krasje, daar klein deukje) maar ja als je dat niet wil moet je een nieuwe kopen.
Meteen letters van achterklep gehaald en logo's zwart gemaakt, in combinatie met donkere achterruit(en) ziet dat er net wat stoerder uit.
Hier aangemeld om wat ideeën op te doen voor bijvoorbeeld leuke / handige mods.
Op agenda staan nog wat dingetjes als luxe kentekenplaten, chippen bij Vagtechniek, lampen vervangen door leds en wat ik hier nog tegenkom.
Zelf in het bezit van een witte Leon FR 5F.
Sandeman stelt zich voor..
Re: Sandeman stelt zich voor..
Welkom op het forum.
Geen zwarte logo’s?
Geen zwarte logo’s?
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk
Van hartelijk welkom
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.
- Up!grade TSI
- Donateur member
Welkom, netjessandeman schreef: ↑ma 25 jul 2022, 20:21Hoi forummers.
Een zwarte Mii ecomotive 2014 gekocht met 59.000 op de teller voor m'n dochters.
Op wat kleine dingetjes na ziet ie er super uit (hier krasje, daar klein deukje) maar ja als je dat niet wil moet je een nieuwe kopen.
Meteen letters van achterklep gehaald en logo's zwart gemaakt, in combinatie met donkere achterruit(en) ziet dat er net wat stoerder uit.
Hier aangemeld om wat ideeën op te doen voor bijvoorbeeld leuke / handige mods.
Op agenda staan nog wat dingetjes als luxe kentekenplaten, chippen bij Vagtechniek, lampen vervangen door leds en wat ik hier nog tegenkom.
Zelf in het bezit van een witte Leon FR 5F.
Je dochters boffen maar
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Welkom, netjes
Je dochters boffen maar
Groet Erik
Dat snappen ze later pas denk ik zo