Hoi allemaal,
Leuke dagen ervaren? Ik ben Monique. Leuke meid die stapelgek is op auto's.
Ik rij al twee jaren een Take Up!, maar overweeg om een ander model uit te proberen.
Ik twijfel tussen de E-Up en Up-beats. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze auto's?
Ik kijk uit naar jullie tips & adviezen. Alvast bedankt
Groetjes :)
-
- Forum newbie
- Berichten: 5
- Lid geworden op: di 15 feb 2022, 21:08
Groetjes :)
Interesse auto beveiliging: Klik hier
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: Groetjes :)
Welkom Monique, leuk dat je zo enthousiast bent!monique vos schreef: ↑di 15 feb 2022, 21:14Hoi allemaal,
Leuke dagen ervaren? Ik ben Monique. Leuke meid die stapelgek is op auto's.
Ik rij al twee jaren een Take Up!, maar overweeg om een ander model uit te proberen.
Ik twijfel tussen de E-Up en Up-beats. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze auto's?
Ik kijk uit naar jullie tips & adviezen. Alvast bedankt
Heb je ook een TSI overwogen? Heeft een beetje meer sambal dan een MPI
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Re: Groetjes :)
Welkom Monique. Met een benzineprijs op weg naar 3 euro zou ik voor de e-up gaan
Verder doet een e-up qua pit niet onder voor een TSI of GTI. Hij wint elke stoplicht sprint Bedenk verder dat de max. snelheid in de bebouwde kom 50 of 70 is en op de autoweg 100. Dus voordat je aan de sambal toekomt heb je een verbaal
PS Bij het lezen van de eerste regel van je bericht dacht ik even dat het om een contactadvertentie ging
Verder doet een e-up qua pit niet onder voor een TSI of GTI. Hij wint elke stoplicht sprint Bedenk verder dat de max. snelheid in de bebouwde kom 50 of 70 is en op de autoweg 100. Dus voordat je aan de sambal toekomt heb je een verbaal
PS Bij het lezen van de eerste regel van je bericht dacht ik even dat het om een contactadvertentie ging
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
- Berichten: 173
- Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 21:41
Re: Groetjes :)
Beste Gert,Gert schreef: ↑wo 16 feb 2022, 15:36Welkom Monique. Met een benzineprijs op weg naar 3 euro zou ik voor de e-up gaan
Verder doet een e-up qua pit niet onder voor een TSI of GTI. Hij wint elke stoplicht sprint Bedenk verder dat de max. snelheid in de bebouwde kom 50 of 70 is en op de autoweg 100. Dus voordat je aan de sambal toekomt heb je een verbaal
PS Bij het lezen van de eerste regel van je bericht dacht ik even dat het om een contactadvertentie ging
Al eens in een (gechipte) TSI of GTI gereden?
E-UP! is een leuke wagen hoor (zelf ook overwogen) en idd steeds interessanter, maar ik vind een Turbo blokje leuker rijden.
Habenero Orange VW UP! TSI Full options.
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
Re: Groetjes :)
@Erik
Tussen 19.00 en 07.00 of in Duitsland de hele dag ben ik het helemaal met je eens
Ik heb wel eens proefgereden in een auto met zoveel pk dat ik er bang en nerveus van werd.
Ook geef ik toe dat veel pk's ook lekker(der) rijden als je maar 50 km/uur rijdt. Aan mij met
max 15.000 km/jaar is dat niet besteed. De e-up is wat mij betreft een heel leuk compromis. Het leuke zit hem deels in het vlotte rijden en deels in de economie. Zonnepanelen op je garage en je rijdt voor niks. Wegenbelasting nul. Onderhoudskosten laag. Dus: periodieke kosten laag. Alleen afschrijven daar houd ik van.
Tussen 19.00 en 07.00 of in Duitsland de hele dag ben ik het helemaal met je eens
Ik heb wel eens proefgereden in een auto met zoveel pk dat ik er bang en nerveus van werd.
Ook geef ik toe dat veel pk's ook lekker(der) rijden als je maar 50 km/uur rijdt. Aan mij met
max 15.000 km/jaar is dat niet besteed. De e-up is wat mij betreft een heel leuk compromis. Het leuke zit hem deels in het vlotte rijden en deels in de economie. Zonnepanelen op je garage en je rijdt voor niks. Wegenbelasting nul. Onderhoudskosten laag. Dus: periodieke kosten laag. Alleen afschrijven daar houd ik van.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: Groetjes :)
Ik zeg, gat in de markt Gert Een gecombineerd autoforum/datingsite...Gert schreef: ↑wo 16 feb 2022, 15:36Welkom Monique. Met een benzineprijs op weg naar 3 euro zou ik voor de e-up gaan
Verder doet een e-up qua pit niet onder voor een TSI of GTI. Hij wint elke stoplicht sprint Bedenk verder dat de max. snelheid in de bebouwde kom 50 of 70 is en op de autoweg 100. Dus voordat je aan de sambal toekomt heb je een verbaal
PS Bij het lezen van de eerste regel van je bericht dacht ik even dat het om een contactadvertentie ging
Of een datingsite puur voor autoliefhebbers
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
-
- Forum newbie
- Berichten: 5
- Lid geworden op: di 15 feb 2022, 21:08
Re: Groetjes :)
Hoi iedereen,
zo lief dat iedereen mij tips en adviezen geven
Ik waardeer het echt.
Haha, nou ik probeer een beetje uit te staan
Het leven zit vol avonturen, dus soms een beetje gek doen
zo lief dat iedereen mij tips en adviezen geven
Ik waardeer het echt.
Haha, nou ik probeer een beetje uit te staan
Het leven zit vol avonturen, dus soms een beetje gek doen
Interesse auto beveiliging: Klik hier
Re: Groetjes :)
Hier een e-Up!
Zelden trips langer dan 200km, anders (als ik vakanties zou doen met de UP!) zou ik voor de GTi gaan.
Laadpaal op de oprit.
Super soepel rijden.
Heel stil.
Lekker vlot, maar geen GTi gevoel.
Ongeveer de helft van de brandstofkosten.
Verder bijna geen onderhoudskosten.
Zelden trips langer dan 200km, anders (als ik vakanties zou doen met de UP!) zou ik voor de GTi gaan.
Laadpaal op de oprit.
Super soepel rijden.
Heel stil.
Lekker vlot, maar geen GTi gevoel.
Ongeveer de helft van de brandstofkosten.
Verder bijna geen onderhoudskosten.