UP
UP
Hallo, ik wil mij even voorstellen.
Mijn naam is Nico, al jaren VW rijder van (beroepshalve) T6 tot momenteel Caddy grijs kenteken met 140 pk.
Mijn vrouw had een Hi up uit 2013 die we onlangs ingeruild hebben voor een UP GTI, niet omdat
mijn vrouw dat graag wilde maar gewoon omdat ik zo verliefd was op dat karretje
Inmiddels met de GTI naar de middellandse zee geweest, heerlijk karretje die lekker kan knorren....
Mijn naam is Nico, al jaren VW rijder van (beroepshalve) T6 tot momenteel Caddy grijs kenteken met 140 pk.
Mijn vrouw had een Hi up uit 2013 die we onlangs ingeruild hebben voor een UP GTI, niet omdat
mijn vrouw dat graag wilde maar gewoon omdat ik zo verliefd was op dat karretje
Inmiddels met de GTI naar de middellandse zee geweest, heerlijk karretje die lekker kan knorren....
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Re: UP
Gelijk goed ingereden !! Welkom mooie UP!GTI !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die is vrij aanwezig ja.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Mooi bakkie en gelijk een leuk ritje mee gereden! Tevreden over de rijeigenschappen van dit racemonstertje?
Dank dank..... *Nicole, we waren al tevreden over de vorige Hi up, deze bevalt ook prima, een stuk sneller en sterker, helemaal merkbaar in de bergen.
Een geslaagd ontwerp..
Ook leuk dat ik er nog niet één onderweg ben tegengekomen, dat lijkt hem wat zeldzamer te maken
Hoewel de GTI een heerlijke roffel geeft ben ik op zich niet echt gecharmeerd van de kunstmatigheid van die sound... dat ga ik nog wel een keer aanpakken.
Tot die tijd hebben we een Caddy met sjoemelsoftware en een Up met sjoemelgeluid
Een geslaagd ontwerp..
Ook leuk dat ik er nog niet één onderweg ben tegengekomen, dat lijkt hem wat zeldzamer te maken
Hoewel de GTI een heerlijke roffel geeft ben ik op zich niet echt gecharmeerd van de kunstmatigheid van die sound... dat ga ik nog wel een keer aanpakken.
Tot die tijd hebben we een Caddy met sjoemelsoftware en een Up met sjoemelgeluid