Oprichting Up'perclass Club

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door N!jntje » za 11 jul 2015, 22:59

Ter info. In eerste instantie waren we met een groepje begonnen en bedachten de naam 'Upper'Class'.
Uiteindelijk sloten zich wat leden bij dit clubje aan en inmiddels zitten de meesten al een tijdje in een whatsapp groepje waar veel in word gepraat en slap word geouwehoerd. Daarnaast zijn we ook al bij elkaar gekomen. De 1 een xtje meer dan de ander maar alles is en blijft vrije keus voor de leden. Jammer genoeg heeft anjo de keus genomen om eruit te stappen. Dit blijft jammer maar ook dit is een keus.
Mocht iemand nog willen joinen dan zit daar niks aan vast! En mocht iemand meer info willen hebben dan kan die persoon altijd contact met 1 van ons opnemen.
Mvg Nijntje

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Bobmii » di 15 sep 2015, 14:19

Ben persoonlijk erg benieuwd waarom Anjo eruit is gestapt. Ik zie geen verschil met het gewone forum dan alleen de naam. Als mensen daar gelukkig van worden lekker doen toch! :D
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door N!jntje » di 15 sep 2015, 21:21

Bobmii schreef:Ben persoonlijk erg benieuwd waarom Anjo eruit is gestapt. Ik zie geen verschil met het gewone forum dan alleen de naam. Als mensen daar gelukkig van worden lekker doen toch! :D
Anjo is eruit gestapt vanuit eigen beweging. Tevens zit hij op het moment bij VagForce. VagForce eist van zijn/haar leden dat die leden maar bij 1 club tegelijk mogen zitten. Misschien wilt Anjo hier nog wat aan toevoegen, maar dit laat ik aan hem over.

Gesloten