vwupassen schreef:We willen juist mensen betrekken bij de lol die we de laatste tijd hebben. Fotoshoots, meetings,etc.
Waarom zou je dan mensen willen uitsluiten. Zie daar persoonlijk het nut niet van in.
Het is bedoeld voor de gezellgheid, niet meer niet minder. Het is net als voetballen bij een amateurclub, de 1 kan aardig ballen de ander staat op doel omdat hij er niks van kan, maar je vertegenwoordigt wel hetzelfde team. Aanmelden is niet verplicht, meedoen aan activiteiten ook niet. Zit eigenlijk niet te wachten op commentaar. Dit is ontstaan uit spontaniteit en heeft helemaal niets met het premium membership te maken. Hoe leuk is het om naar een grote meeting te gaan en met een stoet aan ups/citigos en miis aan te komen rijden. In welke vorm dan ook, standaard/non-standaard.
Ja precies, maar waarom moet je dan een club in een club op richten. Niet echt transparant lijkt me.
Zou juist leuk zijn dan upperclass een afdeling is van het vw up forum, met exclusieve (upperclass) up, mii en citigo's.
En zoals je zegt; het is voor de gezelligheid, dat is het toch al? De manier waarop je het uitlegt maakt het voor mij nog waziger om zoiets op te starten.
Of ben ik de enige die er zo overdenkt, vind het overigens juist een heel leuk idee. Maar niet zoals het beschreven word nu. Op deze manier zie ik het absoluut niet als meerwaarde.
Het is toch juist leuk om een 'exclusief gedeelte' te hebben binnen de club.
Denk zelfs dat mensen; die niks veranderen aan hun auto; zoiets leuk en interessant vinden om te volgen.