Hallo allemaal,
Geheel onbekend ben ik niet meer op het forum maar ben wel nieuw op het subforum.
Dus bij deze zal ik jullie mijn andere auto voorstellen. Het betreft een MINI one 1.4 business anniversary editie van het model R56 in de Mini reeks. De anniversary is te herkennen aan het lederen interieur en/of glazen schuifdak. Ik heb begin dit jaar mijn Up! ingeruild op deze mini en ben al flink bezig geweest om hem weer terug te brengen naar bijna nieuwstaat. De auto is van 2009 en is origineel Nederlands. De wasstraat lak heb ik zoals jullie al wel verwacht hadden flink onderhanden genomen en ben ik ook een dag alleen al intensief op aan het polijsten geweest. Overigens houd ik jullie op de hoogte van de vorderingen aan mijn andere scheurijzer
Roy's Mini ONE
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Roy's Mini ONE
Die is mooi opgeknapt! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Vind het een ontzettend leuk ding, wel met de huidige generatie gereden maar die van jou schijnt nog leuker te rijden. Goede keuze maar dat wist je al
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Bedankt Heren!
Klopt Damian mijn oom en tante hebben de nieuwe mini 2014+ die rijd inderdaad anders maar dat komt misschien ook wel omdat hun een 3 cilinder turbo hebben en ik een 4 cilinder. Bij deze mini (R56) is de kart factor heel hoog als er in rond scheurt;)
Klopt Damian mijn oom en tante hebben de nieuwe mini 2014+ die rijd inderdaad anders maar dat komt misschien ook wel omdat hun een 3 cilinder turbo hebben en ik een 4 cilinder. Bij deze mini (R56) is de kart factor heel hoog als er in rond scheurt;)
Ooit begonnen in een witte Volkswagen Take Up!
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Gefeliciteerd Roy met je nieuwe scheurmonster..!! Zeer mooie kart..!!
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting