Beide rijden wij een auto, waarvan ik dus de Up! en Vinniepilon de Audi rijdt. Maar ook rijden we beide motor, door een aantal verslaafde poetsers hier op het forum, zijn wij ook anders aan het poetsen geslagen. Poetsen deden we wel, maar nu dus op de "juiste" manier en als we iemand dan met een normale spons zien wassen, dan doet het bijna pijn aan me ogen (ja ook poetsverslaafd). En niet alleen de Up! en de Audi moeten eraan geloven, maar ook de motoren hebben we vandaag onderhanden genomen. Waarvan dit keer de mijne dus de grote gelukkige was....Daarom even mijn motor voor en na.....
Helaas is de voor foto wel al na het afspoelen van de motor.....
Onze andere hobby
- Snoopy
- Donateur member
- Contacteer:
Onze andere hobby
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST
Re: Onze andere hobby
Wow....die zij gaaaaaf.
En na de poetsbeurt nog veeeel meer gaaaaaf.
Werkelijk erg mooie motoren....
En na de poetsbeurt nog veeeel meer gaaaaaf.
Werkelijk erg mooie motoren....
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Rij naast onze UP!ook een BMW. Een K 75.
Deze is van 1993 en heeft al meer dan 110.000 km gelopen.
Ziet er niet meer zo mooi uit en mijn kids hebben deze zo goed als mogelijk gepoets toen ik
onze UP! Onderhanden heb genomen.Deze laat ik dus echt niet door de kids poetsen
Maar die van jullie zien er mooi uit.
Jos
Deze is van 1993 en heeft al meer dan 110.000 km gelopen.
Ziet er niet meer zo mooi uit en mijn kids hebben deze zo goed als mogelijk gepoets toen ik
onze UP! Onderhanden heb genomen.Deze laat ik dus echt niet door de kids poetsen
Maar die van jullie zien er mooi uit.
Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Vinniepilon
- Donateur member
Ook een K75 is een fijne motor en 110.000 km is nog niks voor zo'n fiets als je een foto hebt dan zie ik graag tegemoet.
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
Snoopy en Vinniepillon - toffe motoren. Snoopy als ik een motor had (ben ook een beetje motorgek) dan zou die van jouw zo maar de mijne kunnen zijn )
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC