Nieuwe banner bovenaan de pagina!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vanaf vandaag is er een nieuwe (tijdelijke) banner zichtbaar bovenaan de pagina. Deze linkt direct door naar de huidige aanbieding van onze sponsor, Van den Udenhout. Mocht je dus interesse hebben in een nieuwe up! die direct uit voorraad leverbaar is klik dan even bovenaan de pagina.
Vergeet niet dat je aanstaande zaterdag van harte welkom bent in de Eindhovense vestiging van Van den Udenhout. Tot dan!
Vergeet niet dat je aanstaande zaterdag van harte welkom bent in de Eindhovense vestiging van Van den Udenhout. Tot dan!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Nieuwe banner bovenaan de pagina!
De meeste mensen op het forum hebben al zo een mooie auto. Al kan ik er wel enkelen bedenken die nog kunnen UP!graden, zoals onze moderator!
Verder leuk weer een nieuwe aanbieding!
Sent from my XT897
Verder leuk weer een nieuwe aanbieding!
Sent from my XT897
Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
De banner is gemaakt door Van den Udenhout, ik kan geen spelfout ontdekken om eerlijk te zijn. Care to share?Upsilon schreef:Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
voorraadactie is een enkel woordPetrolhead Tom schreef:De banner is gemaakt door Van den Udenhout, ik kan geen spelfout ontdekken om eerlijk te zijn. Care to share?Upsilon schreef:Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
spatiefout dus. het zijn details hoor, maar ik stoor me er aan. Je ziet ze overigens best vaak en de meest mensen valt het niet eens op.
Ik zie ook niks.
Ja als je het zo bekijkt is het inderdaad voorraadactie.... Is je naam ...? Dat is namelijk onze beroepstaalvaardigheid docent op de politieacademie.... Die is ook helemaal gek van zulke taaldingetjes. Dan moet ik zeggen, ben je wel echt een taalpurist zoals je al ergens aangaf.
Maar is het echt fout of gewoon niet zoals het hoort. Vat je de zin helemaal fout op als je het los schrijft ?
En ben je dan ook zo dat woorden als antimakassar enzo gebruikt om mensen van de wijs te brengen ?
Ja als je het zo bekijkt is het inderdaad voorraadactie.... Is je naam ...? Dat is namelijk onze beroepstaalvaardigheid docent op de politieacademie.... Die is ook helemaal gek van zulke taaldingetjes. Dan moet ik zeggen, ben je wel echt een taalpurist zoals je al ergens aangaf.
Maar is het echt fout of gewoon niet zoals het hoort. Vat je de zin helemaal fout op als je het los schrijft ?
En ben je dan ook zo dat woorden als antimakassar enzo gebruikt om mensen van de wijs te brengen ?
Laatst gewijzigd door Xanderv op ma 12 mei 2014, 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Thanks
Zo zag ik een keer bij een restaurant "week menu"
is het een slap menu ofzo?
Ik bedoel maar....
In dit geval niet maar soms kan dat dus wel.Xanderv schreef: Maar is het echt fout of gewoon niet zoals het hoort. Vat je de zin helemaal fout op als je het los schrijft ?
Zo zag ik een keer bij een restaurant "week menu"
is het een slap menu ofzo?
Ik bedoel maar....
Hahaha ja klopt, daar kan onze btv docent ons ook helemaal mee in de lach werken. Heerlijk zulke taaldingetjes. Ik zie ze niet maar kan er wel om lachen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
zo heeft iedereen wel wat
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Mooie banner! In eerste instantie had ik een kerstgevoel! Groene achtergrond, rode ballen... Wat hierboven al geschreven is: de doelgroep hier heeft al een Up!, wellicht is het handiger om op de hier aanwezige doelgroep in te spelen: 'VWupforumleden die hun Up!/Mii/CitoGo bij ons willen inruilen...'
Dan even zwaaaaaar off-topic: 'Beroepstaalvaardigheid docent' is ook één woord... En eigenlijk een heel lelijk woord... Een docent is aangenomen om aan de vaardigheid van cursisten te werken. Het is niet nodig omdat te vermelden. Ik neem aan dat ze 'vaardigheid' ook niet achter ieder vak plakken: strafrechtvaardigheiddocent? Werkelijk?
En dan 'beroepstaal': 'vaktaal' of 'jargon' of zelfs 'vakjargon' (geen contaminatie!) zou beter zijn. In Van Dale en Het Groene Boekje is 'beroepstaal' niet te vinden... Je docent op de Opleiding zal dat niet leuk vinden!
Maurice
Dan even zwaaaaaar off-topic: 'Beroepstaalvaardigheid docent' is ook één woord... En eigenlijk een heel lelijk woord... Een docent is aangenomen om aan de vaardigheid van cursisten te werken. Het is niet nodig omdat te vermelden. Ik neem aan dat ze 'vaardigheid' ook niet achter ieder vak plakken: strafrechtvaardigheiddocent? Werkelijk?
En dan 'beroepstaal': 'vaktaal' of 'jargon' of zelfs 'vakjargon' (geen contaminatie!) zou beter zijn. In Van Dale en Het Groene Boekje is 'beroepstaal' niet te vinden... Je docent op de Opleiding zal dat niet leuk vinden!
Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Dat het dan aan elkaar hoort klopt.
Beroepstaalvaardigheid klopt wel hoor. Bij de politie moet je heel anders Nederlands kunnen schrijven/typen dan als secretaresse. Ik vind dat het woord wel klopt.
Strafrecht is geen vaardigheid, dat is zwart op wit. Harde letters van de wet.
Beroepstaalvaardigheid klopt wel hoor. Bij de politie moet je heel anders Nederlands kunnen schrijven/typen dan als secretaresse. Ik vind dat het woord wel klopt.
Strafrecht is geen vaardigheid, dat is zwart op wit. Harde letters van de wet.
- Autheo
- Donateur member
Tja, als we dan toch van taalmuggen taalolifanten gaan maken, kun je het er ook nog over hebben of banner wel goed nederlands is ....Upsilon schreef:zo heeft iedereen wel wat
Soms stoor ik me ook wel aan allerlei taalfouten, zoals je tegenwoordig vaker hoort. 'Hun vinden dat gewoon', bijvoorbeeld. Maar ik besef me dat als ik me daar teveel aan stoor, ik een groot risico loop dat anderen zich juist daaraan nog meer storen... Bij officiële zaken is goed taalgebruik zeker van belang, maar zolang het op het informele niveau van babbelen op een forum is, lijkt het me belangrijker of we wel kunnen begrijpen wat er wordt bedoeld. Een spatie meer of minder en een vergissing tussen een t of d, tja, jammer dan.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Letten we er dan ook op dat we elke zin met een hoofdletter beginnen als we kritisch gaan doen?Upsilon schreef:voorraadactie is een enkel woordPetrolhead Tom schreef:De banner is gemaakt door Van den Udenhout, ik kan geen spelfout ontdekken om eerlijk te zijn. Care to share?Upsilon schreef:Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
spatiefout dus. het zijn details hoor, maar ik stoor me er aan. Je ziet ze overigens best vaak en de meest mensen valt het niet eens op.
Daar heb je helemaal gelijk Theo. Maar sommige mensen mogen best een beetje meer hun best doen.
En nadenken voordat ze iets typen en ja ook ik maak me daar schuldig aan.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
En nadenken voordat ze iets typen en ja ook ik maak me daar schuldig aan.
Forums zijn vaak niet het toonbeeld van goed Nederlands.
Niet dat ik er goed in ben, maar overal 'me auto', 'me bumper', 'me velgen' staat zo stom.
Niet dat ik er goed in ben, maar overal 'me auto', 'me bumper', 'me velgen' staat zo stom.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar kan ik me ook mateloos aan irriteren. Die spatie fouten vind ik vaak ook wel lastig. Is er ergens een link te raadplegen waar dat goed uitgelegd wordt?oppermii schreef:Forums zijn vaak niet het toonbeeld van goed Nederlands.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Thanks!
- Autheo
- Donateur member
Leuk zo'n pagina van de politieschool met het voorbeeld 'politiepet' (de politie + de pet).
Voor ons is het soms politie + pet
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Het gaat om een zelfstandig naamwoord, daarom wordt het uitgeschreven als de politie + de pet.
Je mag het best opnemen tegen deze man hoor, maar dan moet je van behoorlijk goede bodem komen qua Nederlands. Hij probeert het uit te leggen zodat iedereen het snapt, en dat is best moeilijk als je iets heel erg goed beheerst.
Je mag het best opnemen tegen deze man hoor, maar dan moet je van behoorlijk goede bodem komen qua Nederlands. Hij probeert het uit te leggen zodat iedereen het snapt, en dat is best moeilijk als je iets heel erg goed beheerst.