Originele parkeersensoren VW Up! incl weergave op Maps & More Inclusief installatie, spuiten en inleren: 499,- euro incl btw
Vagtechniek: Originele parkeersensoren VW Up!
Re: Vagtechniek: Originele parkeersensoren VW Up!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Vagtechniek is goed bezig hier, veel leuke acties!
Alleen jammer dat ik er geen gebruik van kan maken omdat ik inmiddels het meeste al heb
Alleen jammer dat ik er geen gebruik van kan maken omdat ik inmiddels het meeste al heb
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Volgende keer toch maar een uitgeklede versie kopen, kan je ook meedoen met de actiesPop Up! schreef:Vagtechniek is goed bezig hier, veel leuke acties!
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo