Beste Forum leden ,
We hebben nog 1 winterset beschikbaar met Bridgestone banden gemonteerd op de originele Waffle velgen , 185 55 R 15 82H.
deze willen we aanbieden voor het bedrag van € 595.00 incl btw.
de sets zijn af te halen bij ons filiaal in Eindhoven of Den Bosch.
Let op : Deze aanbieding is geldig tot 31-10-2013
Winterset met Waffle velg 1x beschikbaar
Winterset met Waffle velg 1x beschikbaar
Laatst gewijzigd door merkx352 op za 05 okt 2013, 12:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Winterset met Waffle velg 3x beschikbaar
Wat een scherpe prijs Ben je zo kwijt...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Hallo up!.
Graag wil een setje komen ophalen. Kan je deze reserveren? Is de set gebalanceerd?
Kan je het adres doorgeven. Ik wil graag in Eindhoven komen ophalen. Kan dat zaterdagmiddag?
Bedankt voor je antwoord!
Groeten,
Marc
Graag wil een setje komen ophalen. Kan je deze reserveren? Is de set gebalanceerd?
Kan je het adres doorgeven. Ik wil graag in Eindhoven komen ophalen. Kan dat zaterdagmiddag?
Groeten,
Marc
Hi Marc, ik bied ze niet aan. Het is merkx352 die ze aanbiedt.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
MarcUp! schreef:Hallo up!.
Groeten,
Marc
Hallo Marc
Mail me even op : emerkx@udenhout.nl
De set kun je in Eindhoven ophalen echter niet op zaterdag.
Mail me even en dan kunnen we e.e.a afspreken
Gr. Eric Merkx
Re: Winterset met Waffle velg 1x beschikbaar
En toen hadden we er nog maar 1 beschikbaar , Wow
Set 2 gaat naar de achterhoek voor mijn nieuwe cross up. Nu maar wachten tot eind oktober begin november tot die komt. Wat mij betreft mag de sneeuw begin december wel komen met deze prachtige velgen met winterbandjes voor een mooi prijsje!
Set 3 is wat mij betreft ook Verkocht!