We hebben nu ook de keycovers van Seat in onze webshop opgenomen !
zolang Pon me nog niet afstraft kan ik deze leveren
http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... 4-modellen
Seat Mii Key covers
Re: Seat Mii Key covers
Vindt ik eerlijk gezegd beter gelukt dan die van de up!
Goeie actie ga zo door.
Goeie actie ga zo door.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Deze ziet er inderdaad een stuk beter uit dan die voor de Up! Is er ook 1 voor de CitiGo rijders, die willen zich natuurlijk niet achtergesteld voelen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Doet mij denken aan Space Invaders op de Atari.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Deze heb ik niet kunnen vinden in het accessoires pakket van de Citigo !DonkUp schreef:Deze ziet er inderdaad een stuk beter uit dan die voor de Up! Is er ook 1 voor de CitiGo rijders, die willen zich natuurlijk niet achtergesteld voelen