TSW 17' gespoten in standaard white kleurcode
TSW 17' gespoten in standaard white kleurcode
Voorzien van Minerva 205/40/17 winterbanden. ET 35 7,5J
Velgen zijn zo goed als nieuw. Zonder beschadigingen.
Banden zijn 2000km oud
Reden van verkoop is de breedte van de velg die het niet mogelijk maakt laag te zakken. Toch maar weer terug naar 16" winterset.
Vraagprijs: 500
Velgen zijn zo goed als nieuw. Zonder beschadigingen.
Banden zijn 2000km oud
Reden van verkoop is de breedte van de velg die het niet mogelijk maakt laag te zakken. Toch maar weer terug naar 16" winterset.
Vraagprijs: 500
Laatst gewijzigd door vwupassen op za 15 nov 2014, 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: TSW 17' gespoten in standaard white kleurcode
Vraagprijs is verplicht.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
oeh die zijn wel erg gaaf
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Geen geld!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Pricedrop: 400 eu
Staan in de weg
Staan in de weg
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Verkoop je de banden ook los?
Ha getver... ik ga volgende week op vakantie en ben in januari pas terug. Als je ze dan nog hebt neem ik ze graag van je over!
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
AlexVDL schreef:Ha getver... ik ga volgende week op vakantie en ben in januari pas terug. Als je ze dan nog hebt neem ik ze graag van je over!
Ik ben bang dat ik ze dan niet meer heb. Heb je voor je vertrek geen tijd meer?
Waar moet je vandaan komen?
-
- Forum newbie
Ik wil ze overnemen van je.vwupassen schreef:Pricedrop: 400 eu
Staan in de weg
Stuur je mij een pb tje?
Het is niet zozeer dat ik geen tijd meer heb, maar dat ik het geld nodig heb voor mijn vakantie. In januari heb ik weer geld. Maar blackup2013 heeft ook interesse zie ik dus helaas pindakaas voor mijvwupassen schreef:AlexVDL schreef:Ha getver... ik ga volgende week op vakantie en ben in januari pas terug. Als je ze dan nog hebt neem ik ze graag van je over!
Ik ben bang dat ik ze dan niet meer heb. Heb je voor je vertrek geen tijd meer?
Waar moet je vandaan komen?
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Blackup2013 heeft afgezegd. Velgen zijn dus weer beschikbaar
Kan slotje op. Zijn zojuist opgehaald