Te koop interieur VW Up!

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
RutgerPruis
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Te koop interieur VW Up!

Bericht door RutgerPruis » ma 20 okt 2014, 20:50

Te koop interieur VW Up

Vraagprijs 100,-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
VW Move UP 1.0 75 pk

JoAnKo
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 20:51

Re: Te koop interieur VW Up!

Bericht door JoAnKo » di 21 okt 2014, 20:41

Ziet er netjes uit! Mag ik vragen waarom je het verkoopt? En onder 'interieur' versta je dus alleen de stoelen neem ik aan? Moet namelijk zeggen dat ik wel interesse heb misschien. Geen beschadigingen? Geen vlekken in de bekleding? Rechtsachter ziet het een beetje donkerder dan de rest van de bekleding. En hoe zit het met de montage?
V O L K S W A G E N

Gebruikersavatar
RutgerPruis
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Te koop interieur VW Up!

Bericht door RutgerPruis » do 23 okt 2014, 08:31

Ik verkoop de stoelen en de bank omdat ik een ander interieur heb gevonden. De stoelen zijn twee jaar oud, wel een klein beetje gebruikt. Zover ik weet zitten er geen beschadigingen op, maar voor de zekerheid zal ik het even nalopen. Die 'plek' die jij bedoeld was een klein vlekje op de achterbank. Die heb ik even schoongemaakt, waardoor de zitting nat was en dat zie je op de foto. Ik moet dus ook even kijken of de plekje weg is.

Montage/demontage viel veel, je moet even weten hoe het werkt. Bij demontage van de achterbank heb ik wel 1 pinnetje gesloopt, maar dat onderdeeltje kon ik voor minder dan 1 euro bij de dealer krijgen. Info van het demonteren van de stoelen heb ik ook op dit forum gevonden. Voorstoelen is wel wat lastiger, omdat je met de airbags zit. Maar als je wat uitgebreide info wilt hebben moet je het even laten weten.
VW Move UP 1.0 75 pk

Gebruikersavatar
RutgerPruis
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Te koop interieur VW Up!

Bericht door RutgerPruis » do 23 okt 2014, 11:58

JoAnKo,

Helaas moet ik je melden dat ik het interieur inmiddels via Marktplaats.nl verkocht hebt. Mijn vader had vandaag zin om de voorstoelen in de te bouwen. Dit was nog een behoorlijk geknooi door de airbags ect. Het is wel gelukt!
VW Move UP 1.0 75 pk

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Te koop interieur VW Up!

Bericht door Tom Westendorp » do 23 okt 2014, 18:41

Hier mag dus een slotje op?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RutgerPruis
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 11:53

Re: Te koop interieur VW Up!

Bericht door RutgerPruis » vr 24 okt 2014, 00:05

ja
VW Move UP 1.0 75 pk

Gesloten