Bericht
door MuziekUP » do 23 jan 2014, 14:13
1e keer updaten was even lastig, want het geheugen is niet voldoende om de kaarten te updaten. Even balen natuurlijk, maar ik kende de geheugenproblematiek al een beetje uit het verleden, dus: eerst back-up gemaakt, oude kaarten verwijderd (wat niet veel werk is) en daarna M+M updaten, vervolgens ging het probleemloos. Nu ik dat weet is updaten geen probleem meer, alle meegeleverde kaarten zijn dan ook up-to-date.
Blue Motion trainer etc. is leuk, maar doe er (nog?) niet veel mee.
Navigatie werkt prima. Duidelijk en o.a. prettig dat je meerdere soorten navigeren kunt instellen: bijv. "auto" om snel ergens te komen, "motor" om op een toeristische manier ergens te komen (=geen snelwegen). Werkwijze M+M komt overeen met mijn andere Garmin, welke ik gebruik om routes op mijn pc uit te zetten, die vervolgens te downloaden naar de Garmin, om deze daarna met de motor/auto te rijden.
Bluetooth werkt zowel voor telefoon als muziek prima. Ik was onlangs in mijn garage (aan huis) dingen aan het instellen op de M+M en mijn telefoon lag in huis, maar de muziek op de telefoon werd wel door M+M gevonden en afgespeeld. Enige nadeel is dat elke keer als ik de auto weer wil gebruiken, ik eerst de telefoon via bluetooth moet verbinden met M+M, maar dat ligt misschien aan mij en dat ik de instellingen nog niet goed heb staan, heb de auto nog maar 2 weken...........
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom