Elektrische Spiegel Units UP!
Elektrische Spiegel Units UP!
Deze heb ik gekocht omdat ik extra kappen wou hebben voor mijn eigen UP!
Doe een goed bod zou ik zeggen en ze zijn van jou.
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Re: Elektrische Spiegel Units UP!
Zit er al een aansluiting vanuit de auto? Aangezien ik ze niet electrisch heb.
Up! op je bumper!
Nee, hiervoor moet een kabelboom op maat gemaakt worden. En dan ingelezen worden in het systeem.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Kan wel maar dan moet je aan vagtechniek vragen of ze het in orde willen maken voor je.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Alle kabels zijn aanwezig alleen weet ik niet of er standaard een aansluiting is in een UP! zonder elektrische spiegels.
Ik weet zo goed als zeker dat de kabels er niet liggen. Ik weet via Vagtechniek die mij auto hebben gedaan dat ze zelf een kabelboom hebben moeten maken om alles aan te kunnen sluiten. Dit daar ik ook van handmatig naar elektrisch ben gegaan. Verder heb je ook een ander raambedieningsconsole voor de deur nodig.