[Knipperlicht] Philips Silverlight pitjes.

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Xanderv
Forum eindbaas

[Knipperlicht] Philips Silverlight pitjes.

Bericht door Xanderv » za 29 jun 2013, 09:22

Hey geïnterreseerde ;)

Ik heb hier nog een setje Philips Silverlight lampjes liggen als vervangers voor de grote oranje pitten.
Ik heb ze gekocht omdat ik er vanuit ging dat ze achter ook wel zouden passen, maar helaas de fitting is
wel hetzelfde alleen past het niet door het gat in de lamp :(

Ik verkoop ze voor forumgebruikers voor €12,50 inclusief verzendkosten (brief) als je pakket wil kan ook
maar dan komt er 4 euro bij.
Ik heb de lampjes voor 15 euro gekocht ze zijn nog nieuw, niet uit de verpakking geweest.

Post hier een reactie of contact op mijn email : meel4xi@hotmail.com
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Miisport1
Vagling liefhebber

Re: [Knipperlicht] Philips Silverlight pitjes.

Bericht door Miisport1 » ma 01 jul 2013, 18:05

raar verhaal niet passen in het achterlicht.
net naar buiten geweest en de mijne er ingezet.ze lagen op de plank maar nog geen tijd gehad en je maakte me aan het twijfelen.
ze passen bij mij wel gewoon hoor zonder probleem.
hoezo passen niet door het gat je haalt toch het hele licht eruit en dan haal je de deksel eraf of ben ik nu gek.
:mrgreen:

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » ma 01 jul 2013, 20:12

:?: Zie ik op foto 2 de welbekende LED van leddel.nl niet branden? Ik dacht dat ze het bij jou ook niet deden?
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » ma 01 jul 2013, 20:37

Haha ajavas klopt dat zijn de leds toen ze nog niet gesmolten waren ;) ongeveer 20 sec na deze foto waren ze wel gesmolten. En over die achterlichten, misschien als ik de reflecterende binnenkant er uit haal dat ze wel passen? Ik nam aan dat, dat aan het glas vast zat. Morgen even kijken
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » ma 01 jul 2013, 20:43

Xanderv schreef:Haha ajavas klopt dat zijn de leds toen ze nog niet gesmolten waren ;) ongeveer 20 sec na deze foto waren ze wel gesmolten. En over die achterlichten, misschien als ik de reflecterende binnenkant er uit haal dat ze wel passen? Ik nam aan dat, dat aan het glas vast zat. Morgen even kijken
:D :D Dat dacht ik wel, ik zag de foto's dat ze gesmolten waren.... :mrgreen: j/k
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

pat02
Forum newbie

Bericht door pat02 » di 02 jul 2013, 08:42

Is het niet handig ze te houden als reserve setje?
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » di 02 jul 2013, 12:14

Ja dat is ook een goed idee pat, ik hoop alleen wel dat ze het wel een jaartje of 2 volhouden. En het past toch echt niet, de knippers zijn kleinere gaten
Afbeelding

Miisport1
Vagling liefhebber

Bericht door Miisport1 » di 02 jul 2013, 22:44

Raar verhaal bij mij zitten ze er gewoon in :mrgreen: .

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » di 02 jul 2013, 22:57

:) Ik denk dat Xander de gaten van de behuizing van de achterlichten bedoeld, die zijn wel degelijk kleiner dan de gaten van de knippers in de voor units. Ik kon ook maar net mijn led knipper door het gat van de achter unit krijgen, was zelfs bang dat ik een van de lampjes gesloopt had, maar hij deed het gelukkig nog.

Ons Uppie!

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » wo 03 jul 2013, 08:49

Ajavas schreef::) Ik denk dat Xander de gaten van de behuizing van de achterlichten bedoeld, die zijn wel degelijk kleiner dan de gaten van de knippers in de voor units. Ik kon ook maar net mijn led knipper door het gat van de achter unit krijgen, was zelfs bang dat ik een van de lampjes gesloopt had, maar hij deed het gelukkig nog.
Ik weet het zeker: "....ik er vanuit ging dat ze achter ook wel zouden passen...."

Maar toch leuk om te lezen hoe mensen langs elkaar heen communiceren ;) .
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » wo 03 jul 2013, 11:50

Haha inderdaad grappig maar de puzzel is compleet dankzij bar ;)
Afbeelding

Plaats reactie