Navigon Maps and More! VERKOCHT!

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
Dutchmeeuw
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: di 21 jan 2014, 12:50

Navigon Maps and More! VERKOCHT!

Bericht door Dutchmeeuw » di 21 jan 2014, 14:38

Geachte lezers,

Heb een auto uit Duitsland gehaald en ben meteen gaan tunen, te beginnen met de radio. Nu heb ik dus het Navigon Maps and More Systeem over wat ik graag wil verkopen. Ding kost nieuw bij de dealer 371 euro dus zit aan rond de 175 euro te denken. Is zo goed als nieuw en heeft de nieuwste kaarten van Q4/2013. Kompleet met steuntje en USB kabel.
IMG_4261.JPG
IMG_4261.JPG (167.82 KiB) 4238 keer bekeken
IMG_4260.JPG
IMG_4260.JPG (168.99 KiB) 4238 keer bekeken
Op te halen in omgeving Amsterdam of anders op te sturen. Heb uitgevonden hoe je het apparaat helemaal kan resetten dus werkt met elke auto, ook de Mii en de Citigo. :D
Laatst gewijzigd door Dutchmeeuw op do 30 jan 2014, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Volkswagen Move UP! 75PK ASG 2013

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door Inge » wo 22 jan 2014, 08:05

Ben ik wel benieuwd wat je hebt getuned omdat je de M&M niet meer gebruikt. Maar misschien heb ik ergens een topic gemist.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door GuidoUp » wo 22 jan 2014, 08:27

+1


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Dutchmeeuw
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: di 21 jan 2014, 12:50

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door Dutchmeeuw » wo 22 jan 2014, 11:09

Bezig met in dash navigatie, dus inderdaad geen M+M meer!
Volkswagen Move UP! 75PK ASG 2013

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door Inge » wo 22 jan 2014, 11:58

Ben benieuwd laat je foto's zien.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door Pop Up! » wo 22 jan 2014, 22:05

Dutchmeeuw schreef:Bezig met in dash navigatie, dus inderdaad geen M+M meer!
Zo, mooi project! Zeer benieuwd..... :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door MuziekUP » wo 22 jan 2014, 22:37

Altijd leuk en interessant om te zien & horen wat mensen met hun auto doen, maar waarom M+M weg en ergens lager :?: zelf iets monteren.
Ben tevreden met mijn M+M. Zit mooi op zichthoogte, makkelijk te (de)monteren, navigatie werkt prima, evenals bluetooth muziek beluisteren & hands-free telefoneren (beide met iPhone) :think:
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door oppermii » wo 22 jan 2014, 23:36

Ik gok omdat m&m bagger werkt.

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door MuziekUP » do 23 jan 2014, 10:49

oppermii schreef:Ik gok omdat m&m bagger werkt.
Dat is een beetje kort door de bocht, zoals gezegd werkt M+M prima (bij mij in elk geval wel).

Wat ik uit zijn bericht begrijp is dat hij de auto gekocht heeft en meteen de radio gaat vervangen.
Ik denk eerder dat de M+M over is, omdat M+M niet werkt samen met een andere radio :?:
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door Xanderv » do 23 jan 2014, 12:27

Onderbouwing oppermii? Werkt prima bij mij. Soms wat haperingen maar navigatie gaat goed, mediaspeler werkt ook goed.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door oppermii » do 23 jan 2014, 12:34

Xanderv schreef:Onderbouwing oppermii? Werkt prima bij mij. Soms wat haperingen maar navigatie gaat goed, mediaspeler werkt ook goed.
ik hoor vaker mensen klagen dan jubelen, ook rondom updates etc.

jan261162
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: za 12 okt 2013, 13:57

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door jan261162 » do 23 jan 2014, 13:00

Ik gebruik maps and more nu een paar weken ik ben er heel erg tevreden over, voor mij een topper. Geen enkel probleem met updates en downloads. Heb altijd een tomtom xl live gebruikt was ook niets mis mee. Ik ga toch maar voor de maps and more gewoon een goed apparaat wat heel veel kan.

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door MuziekUP » do 23 jan 2014, 14:13

1e keer updaten was even lastig, want het geheugen is niet voldoende om de kaarten te updaten. Even balen natuurlijk, maar ik kende de geheugenproblematiek al een beetje uit het verleden, dus: eerst back-up gemaakt, oude kaarten verwijderd (wat niet veel werk is) en daarna M+M updaten, vervolgens ging het probleemloos. Nu ik dat weet is updaten geen probleem meer, alle meegeleverde kaarten zijn dan ook up-to-date.

Blue Motion trainer etc. is leuk, maar doe er (nog?) niet veel mee.
Navigatie werkt prima. Duidelijk en o.a. prettig dat je meerdere soorten navigeren kunt instellen: bijv. "auto" om snel ergens te komen, "motor" om op een toeristische manier ergens te komen (=geen snelwegen). Werkwijze M+M komt overeen met mijn andere Garmin, welke ik gebruik om routes op mijn pc uit te zetten, die vervolgens te downloaden naar de Garmin, om deze daarna met de motor/auto te rijden.
Bluetooth werkt zowel voor telefoon als muziek prima. Ik was onlangs in mijn garage (aan huis) dingen aan het instellen op de M+M en mijn telefoon lag in huis, maar de muziek op de telefoon werd wel door M+M gevonden en afgespeeld. Enige nadeel is dat elke keer als ik de auto weer wil gebruiken, ik eerst de telefoon via bluetooth moet verbinden met M+M, maar dat ligt misschien aan mij en dat ik de instellingen nog niet goed heb staan, heb de auto nog maar 2 weken...........
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

ronday
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 21:47

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door ronday » zo 26 jan 2014, 21:53

Hey Dutchmeeuw,

heb je de maps & more nog in bezit ?
Als deze inderdaad op de mii te gebruiken is wil ik deze wel van je overnemen en woon in de buurt (purmerend)

Neem anders even contact op via d.ronday(at)gmail.com

Gebruikersavatar
Dutchmeeuw
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: di 21 jan 2014, 12:50

Re: Navigon Maps and More!

Bericht door Dutchmeeuw » do 30 jan 2014, 18:28

Hij is vandaag verkocht! Dank voor de reacties.
Volkswagen Move UP! 75PK ASG 2013

Gesloten