Little Vag Drivers forum opgeheven

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Little Vag Drivers forum opgeheven

Bericht door Tom Westendorp » do 05 nov 2020, 12:20

Waarde forumgenoten,

zoals jullie wellicht hebben gezien heeft er een tijdje een sub-onderdeel op het forum bestaan met betrekking tot "Little Vag Drivers". Dit is een Whatsapp groep die door Rick Romijn is gestart en waarmee het vwupforum.nl tijdelijk heeft samengewerkt. De samenwerking is niet geworden wat men er van had gehoopt.

De whatsapp groep teelt wierig op voornemens van leden om bepaalde zaken aan de auto aan te passen. Wanneer daarbij kritische vragen worden gesteld of een opmerking wordt geplaatst bij de volstrekst onbegrijpelijke vraagprijs op een artikel wordt deze kritiek per direct de kop ingedrukt onder de noemer: laten we het leuk houden en doe niet zo negatief. Wanneer mensen worden doorverwezen naar het forum wordt al gauw gezegd dat men tot doel heeft mensen louter naar het forum te lokken terwijl het juist goed bedoelt is vanwege de informatie die op dit forum beschikbaar is.

Voort is het belangrijk om te melden dat de heer Romijn wordt betaald door een chip-tuner met een discutabele reputatie. Wanneer daar kritische vragen over worden gesteld dan wordt dit al gauw de kop ingedrukt als zijnde ongefundeerde kritiek. Wanneer wordt aangegeven dat er alternatieven zijn (zoals Vagtechniek, JD Engineering en VVT, bijvoorbeled) dan wordt al gauw aangegeven dat er een "mooie aanbieding is voor leden van de whatsapp groep" voor wat betreft het chippen bij de partij van Rick Romijn.

Uw schrijver dezes is na een verschil van inzicht over de wijze waarop men met elkaar hoort te communiceren zonder nader overleg en eenzijdig uit de whatsapp groep verwijderd en is dan ook niet in staat om zijn kant van het verhaal te belichten. De intenties van de heer Romijn met de whatsapp groep zijn grotendeels goed bedoelt en zuiver echter vergeet hij telkenmale mede te delen dat hij een financieel gewin heeft bij het chippen bij de partij van zijn keuze.

U zult begrijpen dat wanneer men op zo'n manier met elkaar om wenst te gaan ondergetekende daar geen onderdeel van uit hoeft te maken, maar het forum zal gebruiken zijn kant van het verhaal te belichten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

rickromijn.fr
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 09 sep 2020, 08:53

Re: Little Vag Drivers forum opgeheven

Bericht door rickromijn.fr » do 05 nov 2020, 12:32

Beste Tom, beste mederijders,

Wat jammer om te lezen dat er op dit Forum op deze wijze word gecommuniceerd over (om het kort te zeggen) Tom zijn Concurrent. Helaas, moeten wij tot de conclusie komen dat de samenwerking niet is geworden als we van beide partijen hadden verwacht. Echter is het besluit niet voor niks gevallen om Tom uit de groep app te halen, dit door het "wegjagen" van leden, doormiddel van zijn opmerkingen. Kwalijk. Verder heb ik niet de tijd gekregen om via een prive bericht te reageren, en krijg ik zonder toelichting van mijn kant de opmerkingen "schandalig" "ongehoord" naar mijn hoofd geworpen.

Wat betreft de chip tuning heb ik een mooie aanbieding kunnen aanbieden via spam, in strijd met de forumregels. Maar ieder is vrij om te gaan en staan waar hij/zij wilt, en om hier zijn eigen mening over te delen.

Jammer dat we dit zo moeten afsluiten, maar het is niet anders.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Little Vag Drivers forum opgeheven

Bericht door Tom Westendorp » do 05 nov 2020, 12:44

Goed dan denk ik dat het aan mij is om op bovenstaande te reageren.

Ik zie de whatsapp groep niet als concurrent maar eerder als versterking, uit bovenstaande blijkt wel dat jij forum dus klaarblijkelijk als concurrentie ziet. Dat is jammer. Er wordt door mij niemand weggejaagd maar als mensen dermate lange tenen hebben en niet de dialoog aan willen gaan en zelf de groep verlaten dan is zulks een ieders goed recht maar maakt dat nog niet dat er mensen worden weggejaagd. Schandalig en ongehoord zijn denk ik prima termen om het verwijderen van iemand uit een groep mee aan te duiden, maar daarover mogen wij van mening verschillen.

Lijkt me niet dat je via dit topic je chippartij dan maar moet gaan promoten, die naam heb ik dus even verwijderd.

Over de laatste twee zaken kunnen we het dan eens zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie