Ik heb een tijdschrift gemaakt!

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Ik heb een tijdschrift gemaakt!

Bericht door Tom Westendorp » zo 17 mei 2020, 11:49

Het is ongelooflijk! Een tijdje geleden ben ik benaderd of ik mee wil schrijven aan een tijdschrift over Porsche’s. Zoals velen van jullie weten ben ik nogal onder de indruk van de producten uit Stuttgart. Daarnaast vind ik het fantastisch om mooie verhalen te schrijven. Het was dan ook een droom die uitkwam om mijn twee passie’s te kunnen verenigen in een fantastisch tijdschrift. Kers op de taart is dat ik met topfotograaf en vriend Mick Kok mocht werken. Zijn foto’s met mijn teksten. :dance:

Het is een te gek concept. Het concept is ontstaan tijdens de Corona-pandemie. Het is momenteel niet mogelijk of lastig om mensen op te zoeken die je dierbaar zijn. Wat je nu kunt doen is een gepersonaliseerd tijdschrift cadeau doen aan een vriend, vriendin, familielid of zakelijke relatie. De neem van de ontvanger staat op de cover en Je kunt zelf het voorwoord schrijven en je kunt een persoonlijke foto aan de binnenzijde van de omslag plaatsen. Elk DCMNT is dus uniek en gepersonaliseerd. Om het blad een extra uniek tintje te geven worden de uitgaven genummerd.

Link: https://www.dcmnt.nl/porsche/

Op dit moment wordt er door Geen Blad Voor De Mond keihard gewerkt om nog meer uitgaven te realiseren maar de editie over het mooie Twente en Porsche zijn in ieder geval klaar.

Om te zeggen dat ik trots op het eindresultaat ben is echt te kort door de bocht. Mocht iemand interesse hebben om een DCMNT aan te schaffen de kosten zijn € 16,95 (plus € 2,95 verzendkosten) en het blad wordt tussen 3 en 5 werkdagen bezorgd bij de ontvanger.
DAA31275-B528-43F7-A16D-88BC0EDBAE9E.jpeg
Cover DCMNT
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ