Lees hier meer : http://autovandaag.nl/autonieuws/11263/ ... an-auto-s/
Lekker voor bij de Elfstedentocht! Weer eens wat anders dan Unox.
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Denk dat Tom er z'n hand niet voor omdraait, gezien zijn Noordkaap ervaring, om op een vrijdagmorgen met een up! van VAG-techniek een ritje naar Wolfsburg te maken (daar zit ook de VW worstenfabriek), een paar uurtjes Autostadt mee te pikken, en dan de voorraad worstjes in een grote koelbox weer mee terug te nemen. De volgende dag een leuke meeting bij VAG-techniek met een barbecue, en het feest is compleet!Ruben schreef:Haha ik werk bij een dealer en heb hier wel eens over geinformeerd, maar de worsten kunnen niet via de officiele weg geleverd worden in nederland ivm koelingsproblemen. De officiele ketchup kan wel geleverd worden.
Alweer zo'n goed idee!Autheo schreef:Denk dat Tom er z'n hand niet voor omdraait, gezien zijn Noordkaap ervaring, om op een vrijdagmorgen met een up! van VAG-techniek een ritje naar Wolfsburg te maken (daar zit ook de VW worstenfabriek), een paar uurtjes Autostadt mee te pikken, en dan de voorraad worstjes in een grote koelbox weer mee terug te nemen. De volgende dag een leuke meeting bij VAG-techniek met een barbecue, en het feest is compleet!Ruben schreef:Haha ik werk bij een dealer en heb hier wel eens over geinformeerd, maar de worsten kunnen niet via de officiele weg geleverd worden in nederland ivm koelingsproblemen. De officiele ketchup kan wel geleverd worden.
Hahaha, schitterend! Vergeet de ketchup niet!Petrolhead Tom schreef:Alweer zo'n goed idee!Autheo schreef:Denk dat Tom er z'n hand niet voor omdraait, gezien zijn Noordkaap ervaring, om op een vrijdagmorgen met een up! van VAG-techniek een ritje naar Wolfsburg te maken (daar zit ook de VW worstenfabriek), een paar uurtjes Autostadt mee te pikken, en dan de voorraad worstjes in een grote koelbox weer mee terug te nemen. De volgende dag een leuke meeting bij VAG-techniek met een barbecue, en het feest is compleet!Ruben schreef:Haha ik werk bij een dealer en heb hier wel eens over geinformeerd, maar de worsten kunnen niet via de officiele weg geleverd worden in nederland ivm koelingsproblemen. De officiele ketchup kan wel geleverd worden.