de chemie ken ik wel. ik heb mijn VaPro B bij de DSM gehaald en nu bezig met afstuderen VaPro C milieu en energie
![Geek :geek:](./images/smilies/icon/geek.gif)
Hee, dat is mijn arbeidstak ook, ben ook Vapro-erTV_UP! schreef:Procesoperator (VaproC) tot 31-07-2012 bij dsm contract niet verlengt ivm reorganisatie vanaf 01-08-2012 werkzaam bij scott onderdeel van air liquide
dsm in waalwijk en scott zit in breda is voor mijn gelijk een paar km dichter bijRon UP schreef:Hee, dat is mijn arbeidstak ook, ben ook Vapro-erTV_UP! schreef:Procesoperator (VaproC) tot 31-07-2012 bij dsm contract niet verlengt ivm reorganisatie vanaf 01-08-2012 werkzaam bij scott onderdeel van air liquide, welke plaats werk je?
laat me raden bij mossel of niet??Nemad schreef:Verkoopadviseur Volkswagen personenauto's bij de grootste Volkswagen & Audi dealer in het zuiden van het land (Noord Brabant). Dus voor het huren, kopen, leasen en onderhouden van o.a. de nieuwe Volkswagen Up! is iedereen van harte welkom!
Ik mag geen reclame maken.....................TV_UP! schreef:laat me raden bij mossel of niet??Nemad schreef:Verkoopadviseur Volkswagen personenauto's bij de grootste Volkswagen & Audi dealer in het zuiden van het land (Noord Brabant). Dus voor het huren, kopen, leasen en onderhouden van o.a. de nieuwe Volkswagen Up! is iedereen van harte welkom!
In de regio Noord Brabant?RonaldNL schreef:Groenteman bij de grootste Super van NLen ik let op de kleintjes (UP )
maar volgens mijn schoolpapieren ben ik eigenlijk auto/vrachtwagen monteur maarja (heel verhaal)
Hopelijk en vast doe je het beter dan je collega's in Weert. Wat een onkundig zootje heb ik daar aangetroffen. Wisten niks van de up! af, inruilprijs was gewoonweg een belediging.Nemad schreef:Verkoopadviseur Volkswagen personenauto's bij de grootste Volkswagen & Audi dealer in het zuiden van het land (Noord Brabant). Dus voor het huren, kopen, leasen en onderhouden van o.a. de nieuwe Volkswagen Up! is iedereen van harte welkom!