Zit er eerdaags nog een Up! meeting in?
- BlackEdition
- Vagling liefhebber
Zit er eerdaags nog een Up! meeting in?
Is er al wat bekent?
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) --
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Zit er eerdaags nog een Up! meeting in?
Goeie vraag @Tom , nu onderhand bijna iedereen die het wilde minimaal al 1 of 2 vaccinaties heeft gehad of een afspraak daarvoor zou je denken dat zoiets binnen afzienbare tijd mogelijk zou moeten zijn op een verantwoorde wijze.
Desnoods iets met sneltesten ofzo voor diegenen die (nog) niet geprikt zijn...
Of gewoon anderhalve meter in acht nemen...
Maar lang verhaal kort, kijk ook uit naar nieuws hieromtrent
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
A.s. zondag is er een meeting met een stuk of 30 vaglings in Drunen, voor details stuur mij maar een pb
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het staat een ieder natuurlijk vrij om iets te organiseren, zoals ook reeds eerder aangegeven, het ontbreekt mij de komende weken aan tijd om iets op touw te zetten dus mochten mensen zich geroepen voelen om iets op te tuigen: ga ervoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Ivan Domenie
- Vagling liefhebber
Vandaag een meeting gehad in Nieuwegein
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white
- Up!grade TSI
- Donateur member
Heel leuk natuurlijk maar waarom zeg je dat niet vantevoren? Dan hadden er misschien nog meer mensen gekomen, waaronder ikzelf bijvoorbeeld. Erg jammer...
-
- Vagling liefhebber
Volgens mij was dit geen meeting van het forum uit maar van een andere groep mensen.Up!grade TSI schreef: ↑zo 29 aug 2021, 22:15Heel leuk natuurlijk maar waarom zeg je dat niet vantevoren? Dan hadden er misschien nog meer mensen gekomen, waaronder ikzelf bijvoorbeeld. Erg jammer...
Volkswagen UP GTI
- Up!grade TSI
- Donateur member
Zoals Tom hierboven al zei.... maar is het dan noodzakelijk dat alle deelnemers lid zijn van het forum?Tom Westendorp schreef: ↑di 27 jul 2021, 10:52Het staat een ieder natuurlijk vrij om iets te organiseren, zoals ook reeds eerder aangegeven, het ontbreekt mij de komende weken aan tijd om iets op touw te zetten dus mochten mensen zich geroepen voelen om iets op te tuigen: ga ervoor!
Sowieso jammer als niet iedereen van die foto dat al is denk ik, maar dat terzijde.
Het eerste wat bij mij opkwam was, gemiste kans voor iedereen die er niet bij was maar wel wilde zijn...
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Het was de littlevagdrivers meeting, daar is een groepsapp van. Als je erin wil stuur maar een pb, bijna maandelijks wel meetings
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Foto’s van gisteren
- Ivan Domenie
- Vagling liefhebber
wie gaat er mee?
VW up! / High up! / Sound edition 2017 / Pure white
- BlackEdition
- Vagling liefhebber
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) --